Plavání pro těhotné

Pohyb ve vodě je jedním z nejpříjemnějších způsobů cvičení v těhotenství a přináší řadu výhod. Voda těhotným ženám usnadňuje pohyb, protože tělo nadlehčuje. Cvičení ve vodě podporuje střevní peristaltiku, je prevencí křečových žil či hemeroidů. Ženy se na hodinách ve vodě nejen protáhnou, zaplavou, ale učí se pracovat se svým dechem, což ocení zejména při porodu. Při cvičení se využívá překonávání odporu vody, a tak dochází k posílení problémových partií. Podporuje cirkulaci krevního oběhu, ale přitom nezatěžuje kardiovaskulární systém ani páteř a klouby. Pravidelné plavání může přispět ke zvýšení vaší kondice v průběhu těhotenství.

S plaváním je možné začít již po I. trimestru, tzn. po 12 týdnu těhotenství. O své aktivitě informujte svého gynekologa.

 


Kurz plavání pro budoucí maminky

Plavání probíhá v odděleném kojeneckém bazénku, který vám poskytne dostatek pohodlí a soukromí. Navíc se seznámíte s prostředím, které pak můžete využívat i s narozeným miminkem.

 

Jednotlivé lekce se konají dle počtu zájemkyň. Těšíme se na Vás.

  • Přihláška: 
  • Kontakt:   Martina Rýznerová           tel.: 731 254 765

 

Není třeba hradit celý kurz, můžete se objednat jen na konkrétní lekci.