Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Chick
  • (Dotaz byl položen dne 20.2.2014 v 0:19 hod.)

Právě teď v 0:17 hod po otevření Vašich stránek ukazuje se počet návštěvníků 78. ???

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, doslova se nám ve středu zavařilo počítadlo :))) Děkujeme, už je opraveno. Hezký den PBRK

  • Moni
  • (Dotaz byl položen dne 15.2.2014 v 16:11 hod.)

Dobrý den, zjistila jsem, že od rána není funkční Vaše webová kamera, respektive se zasekla na urcitem case v noci. Můzete ji prosim zprovoznit? Dekuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za upozornění. Již je opět v provozu. PBRK

  • Jarmila Hrubá
  • (Dotaz byl položen dne 2.2.2014 v 9:10 hod.)

Dobrý den, jsem pravidelným víkendovým návštěvníkem bazénu i sauny. Jsem ráda, že toto zařízení máme. Přivítali bychom, kdyby byl bazén pro kojence a matky otevřen i o celém víkendu. Je to podle mne škoda, řada mladých rodičů návštěvu se svým dítětem již bere jako standard možností... Děkuji za dobrou práci na všech úsecích a těším se i na vyřízení této připomínky.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Bohužel rozšíření hodin kojeneckého bazénu na celý den není možné. Úprava této vody (aby odpovídala citlivé dětské pokožce) je natolik náročná, že ji nelze při dlouhodobém využití veřejností udržet. Děkujeme za pochopení, chráníme tím zdraví Vašich dětí. PBRK

  • Honza
  • (Dotaz byl položen dne 1.2.2014 v 18:02 hod.)

Dobrý den,chtěl bych vám poděkovat za sauna anketu a že jste vyhověli lidem,vážím si toho

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za uznání. Snažíme se, aby jste byli spokojeni. Hezký den PBRK

  • Adam
  • (Dotaz byl položen dne 29.1.2014 v 15:36 hod.)

Dobrý den moc se mi líbí ve vašem bazénu ale chtel bych se zeptat jestli by se dalo dát spátky v aroma páře umyvadlo?Dekuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, pítko bylo přesunuto ke vstupu, aby jej mohli využít všichni návštěvníci v prvním patře. O jeho dalším přesouvání se neuvažuje. Děkujeme PBRK

  • Lucie
  • (Dotaz byl položen dne 29.1.2014 v 10:07 hod.)

Dobrý den, před chvílí jsem viděla Vaše grafy návštěvnosti. Moc gratuluji bývalému panu řediteli, je vidět, že odvedl za minulé roky opravdu skvělou práci. Škoda, že byl vyměněn a někdo se teď jen poveze na jeho úspěchu. I tak Vám přeji úspěšný nový rok.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, grafy nebyly zveřejněny jako zásluha současného či minulého ředitele. Jejich role je bezpochyby velice důležitá, ale je třeba si uvědomit, že na chodu bazénu se podílí celý kolektiv zaměstnanců a ti zde „neviděni“ pracují od samého začátku. Bylo by od Vás více prozíravé, kdybyste jejich obětavou práci nepovažovala za samozřejmost. Děkuji

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 18.1.2014 v 10:59 hod.)

Dobrý den, nezvažujete udělat pro ty co plavou znak aby věděli jak daleko je břeh?Ve všech plaveckých bazénech to mají.děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vzhledem k technické a finanční náročnosti kvalitního řešení se o tom prozatím neuvažuje. Děkujeme a přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK

  • Pepa
  • (Dotaz byl položen dne 12.1.2014 v 14:40 hod.)

Dle vyjádření ředitele v tv rk byl posun otevíračky na druhou hodinu z důvodů zajištění lepší kvality vody. Nyní budou chodit důchodci ve středu opět od jedné hodiny. To vám nevadí, že se budou koupat v nekvalitní vodě, nebo pan ředitel v tv říkal nesmysly.Prosím o vysvětlení, ale pravdivě.

Odpověď z bazénu:

Byli jsme postaveni před otázku, zda udělat provozní dobu všechny dny od 14:00 nebo alespoň ve středu, kdy slouží plavčík ranní směnu, onu hodinu nevyužít efektivněji. Proto, aby došlo k řádnému vyčištění vody, není možné otevřít bazén pro všechny. Vzhledem k výše popsanému, jsme hledali ne příliš početnou, ale zároveň snadno definovatelnou a v ideálním případě nekonfliktní a disciplinovanou skupinu návštěvníků – v tom případě byli senioři jasná volba. V naprosté většině jsou přátelští, pohodoví, dochvilní a ještě mají v tento čas volno. Navíc podobná nabídka zde chyběla. Po prvních třech Seniorských středách můžeme říct, že naše volba byla správná. Obě strany jsou nadmíru spokojené. Děkujeme za dotaz PBRK

  • Martin
  • (Dotaz byl položen dne 9.1.2014 v 8:20 hod.)

Dobry den, proc je vsude i u Vas zakazano koupani ve volnych plavkach (uvadeno jeko kratasy a podobne) a pozadujete ubor z pružného, přiléhavého materiálu, nebo z volného nenasákavého materiálu. Mam jiz mnoho let volne plavky tesne nad kolena, ktere jsou dokonce nasakave a nikde v zahranici jsem s nimi nemel problem. Jsou to kratasy prodavane a urcene pro koupani (maji vevnitr sitovane slipy). Nesnasim prilehave plavky na tele. Dekuji za vysvetleni.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nařízení existuje především z hygienických důvodů. Rozdílnost přístupu v zahraničí závisí na tamních požadavcích, neboť mají rozdílné vyhlášky a nařízení určující kvalitu vody pro koupání. Nelze přejímat jen část řešení. Například v některých zemích se nesmějí v plavkách koupat vůbec (ženy musí být zahalené) a přesto se nesnažíme, to tu zavádět. Děkujeme za pochopení PBRK

  • jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 7.1.2014 v 15:52 hod.)

Dovolím si připomínku k nahatému plavání. Sice zde uvádíte, že je povolen vstup pouze pro páry, ale domnívám se, a zřejmě správně, že nikdo nekontroluje, kdo zůstává v bazénu z textilních plavců.....Vím minimálně o 2 pánech, kteří se na nahatém koupání vyskytují sami. Že by se někde vloudila chyba???

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel s neukázněnými návštěvníky se potýkáme denně. Zřejmě mají někteří pocit, že se jich daná pravidla netýkají. Děkujeme za upozornění. Hezký den PBRK

  • plavec
  • (Dotaz byl položen dne 7.1.2014 v 8:22 hod.)

Dobrý den, když v neděli byla malá návštěvnost sauny, tak jste to vyřešili tím, že jste omezili vstup do sauny?(-viz. níže) Dále by mě zajímalo kde si mám opláchnout nohy po průchodu pánskými sprchami, neboť nepořádek na podlaze je víc než velký.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jak již bylo řečeno. Mužská sauna byla jen jeden den v týdnu a byla často velmi přeplněna. Proto jsme přidali hodiny v neděli. Ohledně žmolků ve sprchách - v těchto dnech se návštěvnost pohybuje přes 600 denně, z toho důvodu je vyšší zátěž celého areálu. Děkujeme za upozornění, bude zvýšen dohled nad prováděnými úklidovými pracemi. Děkujeme a těšíme se na Vaší další návštěvu, PBRK.

 

  • návštěvník
  • (Dotaz byl položen dne 4.1.2014 v 20:17 hod.)

Dobrý den, dneska jsem byla v bazéně a je to super divoká řeka,bazén, tobogán jsem se vším spokojená.. :)

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, mnohokrát děkujeme za milá slova. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a těšíme se opět brzy na shledanou. PBRK.

  • Cvejnova
  • (Dotaz byl položen dne 3.1.2014 v 17:14 hod.)

dobry den, měla bych pripominku k otviraci době sauny . Chodila jsem pravidelne v neděli dopoledne do bazenu a do sauny,bohuzel ale kvůli zavedeni muzske sauny v neděli jsem přestala chodit. Velmi mě to mrzí,protože dopoledne chodí méně lidí a v sauně bylo volno. Vzhledem k tomu, že o víkendu chodí více lidí než ve všední den, bych navrhovala,aby byla sauna celý vikend přístupná pro všechny. Znám spoustu lidí,kteří chodili pravidelně v neděli dopoledne a teď přestali chodit. prosim o zvážení této možnosti. děkuji!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ke změně otvírací doby v neděli nás vedla právě její malá vytíženost. Oproti tomu na úterní mužskou bylo přeplněno. Avšak vyčkejte, právě se vyhodnocuje saunařská anketa. Teprve poté bude uvedeno konečné stanovisko. Děkujeme za Vaši přízeň, PBRK.

  • Petr
  • (Dotaz byl položen dne 2.1.2014 v 10:07 hod.)

Dobrý den, chci se zeptat zdali nejde udělat něco z intervalem tobogánu? Podle kterého kritéria je určena tato doba? Pokud je v bazénu, řekněme do 50 návštěvníků, tak o tobogán není takový zájem, a tu chvíli jste ochotni tam počkat, ale teď co byla návštěvnost okolo 150 lidí, tak si zkuste někdo z vás stoupnout si do fronty někam na schody a čekat. Je to docela dlouhá doba. Nemluvě o tom, že už jsem kolikrát viděl to, že člověk, který sjel tobogán, tak stihl vyjít schody nahoru, než se druhému rozsvítila zelená. Nešlo by toto řešit namísto časového spínače spíše čidlem na výjezdu z tobogánu? A pouze v případě nesprávného zachycení čidla by přicházela v úvahu časová prodleva? Nejsem sice odborník, ale tohle v dnešní době by asi nebyl takový problém? Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, tobogán nedávno proběhl podrobnou revizí, která ověřovala i světelnou signalizaci. Tato je nastavena tak, aby zajišťovala maximální bazpečnost uživatelů tobogánu. Její úprava proto není možná. Děkujeme za Váš dotaz PBRK

  • romels
  • (Dotaz byl položen dne 26.12.2013 v 14:05 hod.)

Zdravím,mohu se zúčastnit koupání bez plavek jako jednotlivec,sám bez partnerky???

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel pravidla našeho Nahatého koupání umožňují vstup mužům pouze s partnerkou. Děkujeme za pochopení. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • michal
  • (Dotaz byl položen dne 26.12.2013 v 12:03 hod.)

dobry den vsiml jsem si ,že kdyz turniketem prochazi deti se zlutym cipem tak to za pípa a na modry to nedela, je chyba v cipu nebo to tak je zamerne?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, je to znamení pro recepční, že prochází čip se slevou. Děkujeme za dotaz a přejeme hezký den PBRK.

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 21.12.2013 v 16:37 hod.)

webkamera skončila 17.12.v 10:09:29,uděláte s tím ještě letos něco?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za upozornění. PBRK

  • věrný návštěvník
  • (Dotaz byl položen dne 17.12.2013 v 7:47 hod.)

Dobrý den, chodím do bazénu pravidelně již 2 roky a pořád si říkám jak to děláte že teplota vzduchu a vody se za ty dva roky nijak nezměnila. To ji tam máte na ty tabuli nalepenou? Ze svých zkušeností vím, že se tam teplota mění.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nejsme si jistí, kterou hodnotu myslíte? Každopádně na internetu a na světelné tabuli nad plavčíkárnou je teplota uvedena jako obecná informace pro návštěvníky, nutnost jejího uvedení je dána přepisovou normou. Jinak pokud by vás zajímala skutečná-aktuální teplota, pak digitální teploměr na měření vzduchu visí na stěně u vchodu do dámských sprch a ruční teploměr na vodu mají k dispozici plavčíci. Jinak teplotní čidla na regulaci teploty (jak vzduchu, tak vody) jsou zabudována v jednotlivých bazénech a na stěnách. Ta jsou napřímo spojena se strojovnou. Děkujeme za dotaz, PBRK

  • tomas
  • (Dotaz byl položen dne 12.12.2013 v 8:19 hod.)

Dobrý den, je možné si zarezervovat saunu ? Kolik by to stálo? Jednalo by se o všední den v podvečerních hodinách pro cca 2 a ž10 osob, na 2 hodiny.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano saunu si lze rezervovat. Základní cena je 1.500 Kč na 2 hodiny. V případě vážného zájmu nás kontaktujte na tel.: 494 323 289 nebo na recepce@bazenrk.cz. Děkujeme a přejeme hezký den PBRK

  • Michal
  • (Dotaz byl položen dne 10.12.2013 v 13:05 hod.)

Dobrý den, chci se zeptat kolik stojí rezervace jedné dráhy na jednu hodinu. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, základní cena rezervace dráhy je 420,-/hodinu (v týdnu) nebo 475,-/hod (o víkendu). Dále je cena ovlivněna termínem, sezónou a rozsáhlostí objednávky. Děkujeme PBRK

« Previous 1 4 6 7 8 9 10 11 12 Next »