Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Roman Barabáš
  • (Dotaz byl položen dne 7.3.2014 v 18:44 hod.)

Přeji hezký den. Je to fajn, že jsou v bazénu různé soutěže. Když už se dělají věkové kategorie, bylo by možné rozdělit i plavecké kategorie (prsa, kraul, znak)? My, co umíme třeba jen prsa, nikdy nebudeme mít šanci se regulérně vyrovnat těm, co plavou kraulem a to spoustu lidí odrazuje od soutěže. Myslím, že by to pak mohlo být i mnohem zajímavější i za cenu, že si každý třeba vybere pouze jeden ze stylů, ve kterém bude soutěžit.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za zajímavou připomínku. Zkusíme něco vymyslet :) Příjemný den PBRK

  • Pepa
  • (Dotaz byl položen dne 2.3.2014 v 15:51 hod.)

Dle odstavce 8 se sleva dle návštěvního řádu neposkytuje při technických problémech. Jaká sleva bude poskytována , když uzavřete pro běžné návštěvníky horní patro z důvodu pronájmu tohoto patra určité skupině osob.Prosím o konkrétní vyčíslení, děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, v prvé řadě vás musíme informovat, že akce 7.3. nebude. V druhé řadě žádná sleva by se na to nevztahovala, stejně jako např. v týdnu kdy není zpřístupněn kojenecký bazén, nebo denně 14 - 15, kdy není v provozu sauna, nebo při aquafitness či plavání kroužků je k dispozici jen část bazénu, nebo v zimě, když není otevřeno na zahradu, nebo při malé obsazenosti, kdy nejsou spuštěny obě páry atd. atd. Všechny tyto provozní věci jsou zveřejňovány a je pouze na vás, kdy nás navštívíte. Pokud vám provoz v daném dni nevyhovuje, rádi vás přivítáme jindy. S přáním příjemného víkendu PBRK

  • Jiří
  • (Dotaz byl položen dne 28.2.2014 v 21:50 hod.)

Dobrý den Poslední měsíc až dva se mi opakovaně stalo že ve sprchách tekla celkem studená voda, na umytí rukou to určitě stačí ale na osprchování to zrovna příjemné není, dříve tekla rozhodně teplejší. Je nějáký problém se sprchami?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, problémy se bohužel objevují stále, ale ty současné návštěvník postřehne jen zřídka (např. zatékání do strojovny). Důvod je mnohem prostší - teplota ve sprchách je přímo úměrná jejich aktuálnímu využití. Sprchuje-li se v daný okamžik více osob - voda je chladnější. Děkujeme PBRK

  • plavec
  • (Dotaz byl položen dne 28.2.2014 v 19:46 hod.)

V novém provozním řádu článek 6 píšete: "Objekt je monitorován kamerovým systémem se záznamem" . Si děláte srandu či trpíte nějakým problémem - to už je vrchol. A laskavě zveřejňujte všechny připomínky a ne jen samochvalné příspěvky, které si sami píšete.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vašemu dotazu nerozumíme. Tento bod není žádnou novinkou. Objekt je monitorován od samého začátku. Je to pro bezpečnost návštěvníků - pro potřeby plavčíků, policie či pojišťovny. Jistě i sám využíváte naší webovou kameru, kde můžete sledovat např. aktuální obsazenost bazénu. Vše je zřízeno dle pravidel, které stanovil Úřad na ochranu osobních údajů. Hezký den PBRK

PS: máte-li zájem se podívat, jak se spravuje Návštěvní kniha, jste srdečně zván na osobní návštěvu. Možná to někoho překvapuje, ale opravdu jsou lidé, kteří dokáží napsat kromě kritiky i pochvalu a my si jich, za jejich odvahu, neskutečně vážíme ;)

  • Lucie
  • (Dotaz byl položen dne 24.2.2014 v 18:38 hod.)

Dobrý den, měla bych jen jednu prozbu ,zda by bylo možné v dámských sprchách a wc dbát na vyší pozornost hygieny co se týče vlasu a na wc toaletních papíru po zemi a povalujících se na prkéncích.děkuji jinak jsem velice spokojený návštěvník bazenu RK

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice děkujeme za Vaši připomínku - toalety jsou hygienicky náročné prostředí. Prosíme návštěvníky, aby vždy dodržovali všeobecná pravidla. Jako je: splachování!, zákaz holení, smrknání, plivání a močení do vody a ve sprchách!!! Toaletu by měl každý opouštět čistou a v takovém stavu, v jakém byla před jeho příchodem. V případě nehody či hrubého znečištění ihned požádat personál o pomoc. Je třeba si uvědomit, že v bazénu nejste sami. Je obecně známo, že záchody jsou vyzitkou vyspělosti celé společnosti (nikoli jejich uklízeček). Ještě jednou děkujeme a přejeme mnoho dalších spokojených chvil v PBRK.

  • Kristýna
  • (Dotaz byl položen dne 23.2.2014 v 20:11 hod.)

Dobrý den, prosím Vás, kdy se bude konat další sobotní Plavání při svíčkách? Mile bychom ocenili pořádání této akce častěji. Děkuji za odpovědi.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice nás těší, že se akce líbí. Připravujeme proto jednu novinku - prodloužené (až do půlnoci) plavání při svíčkách s hudbou. Tato premiérová JARNÍ NOC nás čeká 21.3.2014. Uspořádáme ji u příležitosti začátku jara a Světového dnu vody. Věříme, že si to užijete, Váš PBRK.

  • Aneta
  • (Dotaz byl položen dne 23.2.2014 v 12:40 hod.)

Dobrý den. Včera jsme byli u vás se synem v bazénu a moc se nám tam líbilo. I přes příhodu s vířvkou. Personál zvládl tuto nelehkou situaci s nadhledem a rychle. Přeji hodně spokojených návštěvníků. Nenechte se otrávit rejpaly, ti se najdou všude. Anketa H.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice děkujeme za milá slova. Vždy potěší a podpoří nás v naší práci. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • Adam
  • (Dotaz byl položen dne 22.2.2014 v 19:48 hod.)

mo hli biste prodávat také u pokladny hračky a tak podobně

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, hračky do bazénu jsou zdarma k zapůjčení u plavčíků. Děkujeme PBRK

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 22.2.2014 v 11:15 hod.)

Dobrý den. Ještě jeden dotaz k sauně. K permanentní vstupence do sauny poskytujete zdarma prostěradlo. Nebylo by možné stejnou službu umožnit i majitelům "bazenových" permanentek pokud jdou do sauny, zvlášť když za ní platí víc než "saunaři"? Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, zapůjčení prostěradla v ceně je jen součástí nabídky saunařské permanentky. Permanentka do bazénu má zase svá pozitiva. Děkujeme PBRK

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 22.2.2014 v 11:09 hod.)

Dobrý den. Ráda bych se zeptala zda je nutné aby v sauně byl umístěn odpadkový koš v odpočívárně hned vedle lehátek. Nebylo by vhodnější umístit jej do vstupní části kde se svlékáme?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Přemístění koše nevidíme jako vhodné řešení, ale můžeme jej vyměnit  za jiný typ (víčkem), aby méně rušil Váš odpočinek. Příjemný den PBRK

  • Chick
  • (Dotaz byl položen dne 20.2.2014 v 0:19 hod.)

Právě teď v 0:17 hod po otevření Vašich stránek ukazuje se počet návštěvníků 78. ???

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, doslova se nám ve středu zavařilo počítadlo :))) Děkujeme, už je opraveno. Hezký den PBRK

  • Moni
  • (Dotaz byl položen dne 15.2.2014 v 16:11 hod.)

Dobrý den, zjistila jsem, že od rána není funkční Vaše webová kamera, respektive se zasekla na urcitem case v noci. Můzete ji prosim zprovoznit? Dekuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za upozornění. Již je opět v provozu. PBRK

  • Jarmila Hrubá
  • (Dotaz byl položen dne 2.2.2014 v 9:10 hod.)

Dobrý den, jsem pravidelným víkendovým návštěvníkem bazénu i sauny. Jsem ráda, že toto zařízení máme. Přivítali bychom, kdyby byl bazén pro kojence a matky otevřen i o celém víkendu. Je to podle mne škoda, řada mladých rodičů návštěvu se svým dítětem již bere jako standard možností... Děkuji za dobrou práci na všech úsecích a těším se i na vyřízení této připomínky.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Bohužel rozšíření hodin kojeneckého bazénu na celý den není možné. Úprava této vody (aby odpovídala citlivé dětské pokožce) je natolik náročná, že ji nelze při dlouhodobém využití veřejností udržet. Děkujeme za pochopení, chráníme tím zdraví Vašich dětí. PBRK

  • Honza
  • (Dotaz byl položen dne 1.2.2014 v 18:02 hod.)

Dobrý den,chtěl bych vám poděkovat za sauna anketu a že jste vyhověli lidem,vážím si toho

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za uznání. Snažíme se, aby jste byli spokojeni. Hezký den PBRK

  • Adam
  • (Dotaz byl položen dne 29.1.2014 v 15:36 hod.)

Dobrý den moc se mi líbí ve vašem bazénu ale chtel bych se zeptat jestli by se dalo dát spátky v aroma páře umyvadlo?Dekuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, pítko bylo přesunuto ke vstupu, aby jej mohli využít všichni návštěvníci v prvním patře. O jeho dalším přesouvání se neuvažuje. Děkujeme PBRK

  • Lucie
  • (Dotaz byl položen dne 29.1.2014 v 10:07 hod.)

Dobrý den, před chvílí jsem viděla Vaše grafy návštěvnosti. Moc gratuluji bývalému panu řediteli, je vidět, že odvedl za minulé roky opravdu skvělou práci. Škoda, že byl vyměněn a někdo se teď jen poveze na jeho úspěchu. I tak Vám přeji úspěšný nový rok.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, grafy nebyly zveřejněny jako zásluha současného či minulého ředitele. Jejich role je bezpochyby velice důležitá, ale je třeba si uvědomit, že na chodu bazénu se podílí celý kolektiv zaměstnanců a ti zde „neviděni“ pracují od samého začátku. Bylo by od Vás více prozíravé, kdybyste jejich obětavou práci nepovažovala za samozřejmost. Děkuji

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 18.1.2014 v 10:59 hod.)

Dobrý den, nezvažujete udělat pro ty co plavou znak aby věděli jak daleko je břeh?Ve všech plaveckých bazénech to mají.děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vzhledem k technické a finanční náročnosti kvalitního řešení se o tom prozatím neuvažuje. Děkujeme a přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK

  • Pepa
  • (Dotaz byl položen dne 12.1.2014 v 14:40 hod.)

Dle vyjádření ředitele v tv rk byl posun otevíračky na druhou hodinu z důvodů zajištění lepší kvality vody. Nyní budou chodit důchodci ve středu opět od jedné hodiny. To vám nevadí, že se budou koupat v nekvalitní vodě, nebo pan ředitel v tv říkal nesmysly.Prosím o vysvětlení, ale pravdivě.

Odpověď z bazénu:

Byli jsme postaveni před otázku, zda udělat provozní dobu všechny dny od 14:00 nebo alespoň ve středu, kdy slouží plavčík ranní směnu, onu hodinu nevyužít efektivněji. Proto, aby došlo k řádnému vyčištění vody, není možné otevřít bazén pro všechny. Vzhledem k výše popsanému, jsme hledali ne příliš početnou, ale zároveň snadno definovatelnou a v ideálním případě nekonfliktní a disciplinovanou skupinu návštěvníků – v tom případě byli senioři jasná volba. V naprosté většině jsou přátelští, pohodoví, dochvilní a ještě mají v tento čas volno. Navíc podobná nabídka zde chyběla. Po prvních třech Seniorských středách můžeme říct, že naše volba byla správná. Obě strany jsou nadmíru spokojené. Děkujeme za dotaz PBRK

  • Martin
  • (Dotaz byl položen dne 9.1.2014 v 8:20 hod.)

Dobry den, proc je vsude i u Vas zakazano koupani ve volnych plavkach (uvadeno jeko kratasy a podobne) a pozadujete ubor z pružného, přiléhavého materiálu, nebo z volného nenasákavého materiálu. Mam jiz mnoho let volne plavky tesne nad kolena, ktere jsou dokonce nasakave a nikde v zahranici jsem s nimi nemel problem. Jsou to kratasy prodavane a urcene pro koupani (maji vevnitr sitovane slipy). Nesnasim prilehave plavky na tele. Dekuji za vysvetleni.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nařízení existuje především z hygienických důvodů. Rozdílnost přístupu v zahraničí závisí na tamních požadavcích, neboť mají rozdílné vyhlášky a nařízení určující kvalitu vody pro koupání. Nelze přejímat jen část řešení. Například v některých zemích se nesmějí v plavkách koupat vůbec (ženy musí být zahalené) a přesto se nesnažíme, to tu zavádět. Děkujeme za pochopení PBRK

  • jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 7.1.2014 v 15:52 hod.)

Dovolím si připomínku k nahatému plavání. Sice zde uvádíte, že je povolen vstup pouze pro páry, ale domnívám se, a zřejmě správně, že nikdo nekontroluje, kdo zůstává v bazénu z textilních plavců.....Vím minimálně o 2 pánech, kteří se na nahatém koupání vyskytují sami. Že by se někde vloudila chyba???

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel s neukázněnými návštěvníky se potýkáme denně. Zřejmě mají někteří pocit, že se jich daná pravidla netýkají. Děkujeme za upozornění. Hezký den PBRK