Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Emil Liška
  • (Dotaz byl položen dne 21.3.2014 v 20:55 hod.)

Dobrý den, asi nejsem jediný, komu se nelíbí Vaše nařízení ohledně pánských plavek. Možná, že kdyby plavčíci poctivě dělali svoji práci a každého, kdo do vody chodí v kraťasech a ne v plavkách, upozornili, nemuseli jste k tomuto kroku přistupovat. A netvrďte mi v odpovědi, že není možné kontrolovat každého, však ono těch hříšníků v kraťasech zas tolik není.Je to škoda.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, souhlasíme s Vámi, že je to škoda. Mrzí nás, že návštěvníci nepřijali rozumný kompromis, který byl z naší strany nabídnut (1.2.2011). Plavčíci neustále někoho upozorňovali, ale jen velmi malá část plavců si vzala jejich slova k srdci. Bohužel to už je asi v povaze českého člověka.

 

Děkujeme za příspěvky plavce, bývalého návštěvníka a pana Jarina (i dalších pokud na toto téma v budoucnu přijdou). Jelikož se dotazy opakují a problematika je natolik široká, že kapacita návštěvní knihy nepostačuje ke komplexní odpovědi, najdete vše podrobně ve článku "problematika pánských plavek". Hezký den PBRK

  • Monika
  • (Dotaz byl položen dne 19.3.2014 v 10:31 hod.)

Dobrý den, všimla jsem si, že ted v pátek pořádáte akci Jarní plávání při svíčkách. Chtěla jsem se zeptat, zda budete tuto akci prodlouženého plavání do půlnoci opakovat častěji a to třeba i 2x do měsíce? Myslím, že je to velmi zajímavý nápad :-) Bohužel momentálně se mi tato večerní návštěva v pátek nehodí, ale moc ráda bych někdy přišla v jiný den, až budete mít tuto akci, zvlášt když máte po 20 hod. zvýhodněné vstupné.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, půlnoční plavání je zcela nová akce a sami jsme zvědaví, jaký bude mít úspěch. Podle zájmu návštěvníků, pak zvolíme periodu jejího opakování. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK

  • Káťa
  • (Dotaz byl položen dne 16.3.2014 v 20:05 hod.)

Dobrý den všimla jsem si že se vám někdy sekne vaše web kamera.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano bohužel občas se to stane. Hezký den PBRK

  • Káťa
  • (Dotaz byl položen dne 16.3.2014 v 19:44 hod.)

Jezdím sem velmi ráda. Je to tu moc hezké.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme a těšíme se opět na návštěvu. PBRK

  • RB
  • (Dotaz byl položen dne 10.3.2014 v 15:18 hod.)

Kde prosím najdeme průběžné výsledky v závodu plavání? Kluci by se rádi podívali, kde skončili v celkové tabulce. Díky za informaci.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, výsledky soutěže O nejrychlejšího plavce Rychnovska najdete v článku o ní (v záložce AKCE NA BAZÉNU). Dále budou rozesílány na emaily všech účastníků. Hezký den PBRK

  • (ne)plavec
  • (Dotaz byl položen dne 10.3.2014 v 12:48 hod.)

Dobrý den, chtěl bych reagovat na zákaz volných plavek od 1.4.2014. Dle mého názoru je holý nesmysl, který jste se rozhodli schovat za vyhlášku o hygieně. Jeto z Vaší strany šikana obyčejných lidí. Nechápu, když si v obchodě se sportovními potřebami zakoupím volné plavky, které se prodávají jako plavky a od výrobce jsou označené jako plavky, tak s nimi nemohu navštěvovat Váš bazén. Uvědomte si, že ne každý dobře snáší přiléhavé plavky ať už je to z jakéhokoliv důvodu (zdravotní, osobní, apod.) A pokud chcete vše schovávat za vyhlášku o hygieně, tak za chvíli začnete všem ve sprchách kontrolovat zadky a intimní místa, jestli si je dobře lidé umyli? Nebo budete kontrolovat, jestli se Vám náhodou nějaké dítě nevyčůralo do vody? Tomu chcete předcházet jak? Jak sami píšete je to o konkrétním přístupu každého bazénu a Vy jste se rozhodli lidi tímto způsobem šikanovat. Asi jste se stali ziskovým plaveckým bazénem, když se takto sami připravíte o zákazníky, kteří byli ochotni své vydělané peníze vložit do Vaší pokladny. Osobně radši budu navštěvovat jiné plavecké bazény, kde si sami nevymýšlí problémy s plavkami a já si budu při plavání užívat pohodlí svých volných plavek. S pozdravem Váš bývalý návštěvník s přáteli

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nad vaší zprávou zůstává rozum stát a všem provozovatelům bazénů se musí ježit vlasy. Věci, o kterých mluvíte, jsou naprostý základ a měly by být samozřejmostí. Právě kvůli návštěvníkům, kterým přijde v pořádku, že se před vstupem do bazénu řádně neosprchují a neomyjí mýdlem intimní místa, nechají děti močit do vody či řádně nepečují o plavecký úbor (ať je jakýkoli), jsou nuceni přistupovat k nejrůznějším nařízením. Např. v Liberci museli dokonce naistalovat "nucené sprchování", protože nebyli schopni to návštěvníky naučit. Kontrolovat hygienu není šikana, ale naše povinnost. Děkujeme za příspěvek a přejeme mnoho zdraví Vám i vašim přátelům, PBRK.

  • Roman Barabáš
  • (Dotaz byl položen dne 7.3.2014 v 18:44 hod.)

Přeji hezký den. Je to fajn, že jsou v bazénu různé soutěže. Když už se dělají věkové kategorie, bylo by možné rozdělit i plavecké kategorie (prsa, kraul, znak)? My, co umíme třeba jen prsa, nikdy nebudeme mít šanci se regulérně vyrovnat těm, co plavou kraulem a to spoustu lidí odrazuje od soutěže. Myslím, že by to pak mohlo být i mnohem zajímavější i za cenu, že si každý třeba vybere pouze jeden ze stylů, ve kterém bude soutěžit.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za zajímavou připomínku. Zkusíme něco vymyslet :) Příjemný den PBRK

  • Pepa
  • (Dotaz byl položen dne 2.3.2014 v 15:51 hod.)

Dle odstavce 8 se sleva dle návštěvního řádu neposkytuje při technických problémech. Jaká sleva bude poskytována , když uzavřete pro běžné návštěvníky horní patro z důvodu pronájmu tohoto patra určité skupině osob.Prosím o konkrétní vyčíslení, děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, v prvé řadě vás musíme informovat, že akce 7.3. nebude. V druhé řadě žádná sleva by se na to nevztahovala, stejně jako např. v týdnu kdy není zpřístupněn kojenecký bazén, nebo denně 14 - 15, kdy není v provozu sauna, nebo při aquafitness či plavání kroužků je k dispozici jen část bazénu, nebo v zimě, když není otevřeno na zahradu, nebo při malé obsazenosti, kdy nejsou spuštěny obě páry atd. atd. Všechny tyto provozní věci jsou zveřejňovány a je pouze na vás, kdy nás navštívíte. Pokud vám provoz v daném dni nevyhovuje, rádi vás přivítáme jindy. S přáním příjemného víkendu PBRK

  • Jiří
  • (Dotaz byl položen dne 28.2.2014 v 21:50 hod.)

Dobrý den Poslední měsíc až dva se mi opakovaně stalo že ve sprchách tekla celkem studená voda, na umytí rukou to určitě stačí ale na osprchování to zrovna příjemné není, dříve tekla rozhodně teplejší. Je nějáký problém se sprchami?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, problémy se bohužel objevují stále, ale ty současné návštěvník postřehne jen zřídka (např. zatékání do strojovny). Důvod je mnohem prostší - teplota ve sprchách je přímo úměrná jejich aktuálnímu využití. Sprchuje-li se v daný okamžik více osob - voda je chladnější. Děkujeme PBRK

  • plavec
  • (Dotaz byl položen dne 28.2.2014 v 19:46 hod.)

V novém provozním řádu článek 6 píšete: "Objekt je monitorován kamerovým systémem se záznamem" . Si děláte srandu či trpíte nějakým problémem - to už je vrchol. A laskavě zveřejňujte všechny připomínky a ne jen samochvalné příspěvky, které si sami píšete.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vašemu dotazu nerozumíme. Tento bod není žádnou novinkou. Objekt je monitorován od samého začátku. Je to pro bezpečnost návštěvníků - pro potřeby plavčíků, policie či pojišťovny. Jistě i sám využíváte naší webovou kameru, kde můžete sledovat např. aktuální obsazenost bazénu. Vše je zřízeno dle pravidel, které stanovil Úřad na ochranu osobních údajů. Hezký den PBRK

PS: máte-li zájem se podívat, jak se spravuje Návštěvní kniha, jste srdečně zván na osobní návštěvu. Možná to někoho překvapuje, ale opravdu jsou lidé, kteří dokáží napsat kromě kritiky i pochvalu a my si jich, za jejich odvahu, neskutečně vážíme ;)

  • Lucie
  • (Dotaz byl položen dne 24.2.2014 v 18:38 hod.)

Dobrý den, měla bych jen jednu prozbu ,zda by bylo možné v dámských sprchách a wc dbát na vyší pozornost hygieny co se týče vlasu a na wc toaletních papíru po zemi a povalujících se na prkéncích.děkuji jinak jsem velice spokojený návštěvník bazenu RK

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice děkujeme za Vaši připomínku - toalety jsou hygienicky náročné prostředí. Prosíme návštěvníky, aby vždy dodržovali všeobecná pravidla. Jako je: splachování!, zákaz holení, smrknání, plivání a močení do vody a ve sprchách!!! Toaletu by měl každý opouštět čistou a v takovém stavu, v jakém byla před jeho příchodem. V případě nehody či hrubého znečištění ihned požádat personál o pomoc. Je třeba si uvědomit, že v bazénu nejste sami. Je obecně známo, že záchody jsou vyzitkou vyspělosti celé společnosti (nikoli jejich uklízeček). Ještě jednou děkujeme a přejeme mnoho dalších spokojených chvil v PBRK.

  • Kristýna
  • (Dotaz byl položen dne 23.2.2014 v 20:11 hod.)

Dobrý den, prosím Vás, kdy se bude konat další sobotní Plavání při svíčkách? Mile bychom ocenili pořádání této akce častěji. Děkuji za odpovědi.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice nás těší, že se akce líbí. Připravujeme proto jednu novinku - prodloužené (až do půlnoci) plavání při svíčkách s hudbou. Tato premiérová JARNÍ NOC nás čeká 21.3.2014. Uspořádáme ji u příležitosti začátku jara a Světového dnu vody. Věříme, že si to užijete, Váš PBRK.

  • Aneta
  • (Dotaz byl položen dne 23.2.2014 v 12:40 hod.)

Dobrý den. Včera jsme byli u vás se synem v bazénu a moc se nám tam líbilo. I přes příhodu s vířvkou. Personál zvládl tuto nelehkou situaci s nadhledem a rychle. Přeji hodně spokojených návštěvníků. Nenechte se otrávit rejpaly, ti se najdou všude. Anketa H.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice děkujeme za milá slova. Vždy potěší a podpoří nás v naší práci. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • Adam
  • (Dotaz byl položen dne 22.2.2014 v 19:48 hod.)

mo hli biste prodávat také u pokladny hračky a tak podobně

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, hračky do bazénu jsou zdarma k zapůjčení u plavčíků. Děkujeme PBRK

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 22.2.2014 v 11:15 hod.)

Dobrý den. Ještě jeden dotaz k sauně. K permanentní vstupence do sauny poskytujete zdarma prostěradlo. Nebylo by možné stejnou službu umožnit i majitelům "bazenových" permanentek pokud jdou do sauny, zvlášť když za ní platí víc než "saunaři"? Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, zapůjčení prostěradla v ceně je jen součástí nabídky saunařské permanentky. Permanentka do bazénu má zase svá pozitiva. Děkujeme PBRK

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 22.2.2014 v 11:09 hod.)

Dobrý den. Ráda bych se zeptala zda je nutné aby v sauně byl umístěn odpadkový koš v odpočívárně hned vedle lehátek. Nebylo by vhodnější umístit jej do vstupní části kde se svlékáme?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Přemístění koše nevidíme jako vhodné řešení, ale můžeme jej vyměnit  za jiný typ (víčkem), aby méně rušil Váš odpočinek. Příjemný den PBRK

  • Chick
  • (Dotaz byl položen dne 20.2.2014 v 0:19 hod.)

Právě teď v 0:17 hod po otevření Vašich stránek ukazuje se počet návštěvníků 78. ???

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, doslova se nám ve středu zavařilo počítadlo :))) Děkujeme, už je opraveno. Hezký den PBRK

  • Moni
  • (Dotaz byl položen dne 15.2.2014 v 16:11 hod.)

Dobrý den, zjistila jsem, že od rána není funkční Vaše webová kamera, respektive se zasekla na urcitem case v noci. Můzete ji prosim zprovoznit? Dekuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za upozornění. Již je opět v provozu. PBRK

  • Jarmila Hrubá
  • (Dotaz byl položen dne 2.2.2014 v 9:10 hod.)

Dobrý den, jsem pravidelným víkendovým návštěvníkem bazénu i sauny. Jsem ráda, že toto zařízení máme. Přivítali bychom, kdyby byl bazén pro kojence a matky otevřen i o celém víkendu. Je to podle mne škoda, řada mladých rodičů návštěvu se svým dítětem již bere jako standard možností... Děkuji za dobrou práci na všech úsecích a těším se i na vyřízení této připomínky.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Bohužel rozšíření hodin kojeneckého bazénu na celý den není možné. Úprava této vody (aby odpovídala citlivé dětské pokožce) je natolik náročná, že ji nelze při dlouhodobém využití veřejností udržet. Děkujeme za pochopení, chráníme tím zdraví Vašich dětí. PBRK

  • Honza
  • (Dotaz byl položen dne 1.2.2014 v 18:02 hod.)

Dobrý den,chtěl bych vám poděkovat za sauna anketu a že jste vyhověli lidem,vážím si toho

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za uznání. Snažíme se, aby jste byli spokojeni. Hezký den PBRK