Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Tomáš
  • (Dotaz byl položen dne 6.1.2015 v 20:13 hod.)

Dobrý den, ještě jednou bych se chtěl zeptat kdy bude opravena dešťová sprcha,přesněji její střed který už několik měsíců nefunguje .děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, střed podlehl "náročnému prostředí" (stržený závit na jeho ovládání) a je zcela mimo provoz. Jeho oprava je velice finančně a časově náročná. Pokud bude vyměněn, tak jedině během odstávky provozu. Omlouváme se a děkujeme za pochopení, PBRK

  • Čudrovi
  • (Dotaz byl položen dne 4.1.2015 v 20:20 hod.)

Dobrý den, nedávno jsme navštívili Váš bazén a služby si nemůže vynachválit. Velmi mile nás překvapila obsluha mokrého baru, nějaká blonďatá kudrnatá slečna. Byla velice vstřícná, ochotná a šikovná. Jen tak dál. Máte skvělý personál.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice děkujeme za milá slova. Pochvalu obsluze vyřídíme. Těšíme se na další návštěvu, PBRK.

  • Petr
  • (Dotaz byl položen dne 3.1.2015 v 21:28 hod.)

Ahoj, v bazénu v RK jsem byl mnohokrát a krom vyměněného ručníku v sauně bílý za bílý, se mi nic neztratilo. V pondělí jsem na bazéně bohužel zapomněl plavecké brýle černé a růžové dětské (dcerky) zn. ARENA. Moje chyba, vím. Moje chyba ale není, že tyto brýle jsem dnes, na dotaz u obsluhy bazénu, nenašel. Tímto prosím nálezce, aby je odevzdal obsluze bazénu. Brýle bych nedoporučoval používat, jelikož trpím nějakou závažnou oční chorobou, bohužel dcera to ode mne chytla také, je to silně přenosné, v noci mě štípou a hrozně slzí oči. Je to jako by Vám do nich nasypali písek. Díky a přeji příjemné chvíle v PBRK ;)

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nemůžeme se než připojit k Vaší žádosti, aby nálezce brýle odevzdal na recepci. Pokud tak učiní, uschováme je pro Vás jako všechny ostatní ztráty a nálezy. Hodně štěstí přeje PBRK

  • Olda
  • (Dotaz byl položen dne 2.1.2015 v 9:51 hod.)

Dobrý den, rád bych se vás zeptal. Bude v budoucnu možné si na netu ověřit kredit na čipových hodinkách? Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel náš systém toto neumožňuje. Pokud se bude v budoucnu přecházet na jiný, vložíme Vaši připomínku mezi ostatní požadavky. Děkujeme za zajímavý nápad. S přáním hezkého dne PBRK.

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 14.12.2014 v 19:51 hod.)

Pozdrav všem! Pravidelně navštěvuji zdejší saunu a za řadu dalších saunařů mám tato přání : před vstup do ohřívárny umístit velké upozornění, aby návštěvníci vstupovali do sauny osušení - vyvěšené Desatero ve formátu A4 je evidentně malé.... v odpočivárně požádat návštěvníky, aby neblokovali lehátka odložením ručníků a pod., není se potom kam sednout. Jinak mnoho zdaru i do roku 2015!!!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel je tolik věcí, které naši návštěvníci z neznalosti nebo nedbalosti nedodržují, že by pro cedule nebylo volné stěny :( Ale ze zkušenosti víme, že by to stejně nepomohlo. Mnohem účinnější je to neznalému návštěvníkovi v klidu vysvětlit osobně. Pokud se nedomluvíte, požádejte obsluhu. Děkujeme a i Vám přejeme mnoho zdraví a štěstí do nového roku. PBRK

  • Mirek
  • (Dotaz byl položen dne 13.12.2014 v 18:29 hod.)

Dobrý den, prosím o stažení všech fotografií ze sekce Fotogalerie / Fotografie z prostředí bazénu. Jsou klamavé a neaktuální. Všicni muži na fotografiích mají Vámi zakázaný typ plavek. Dekuji jsem s pozdravem

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano o tomto drobném nedostatku víme. Již se připravují nové fotografie :) Hezký den PBRK

  • Vašek
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2014 v 19:41 hod.)

Dobrý den, celý týden sleduji provoz vaší webové kamery a dle zjištění se kamera nejvíce zasekává mezi 17-18 hodinou. asi vám probíhá nějaká aktualizace vašeho systému a proto dochází k zaseknutí obrazu.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za užitečnou analýzu. Jsme vaším zájmem příjemně překvapeni. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • David
  • (Dotaz byl položen dne 22.11.2014 v 13:38 hod.)

Dobrý den, trošku se vám asi zasekla webkamera, poslední snímek je ze dne 19.11. v 20:30 hod. a to zkouším aktualizovat, vypínat prohlížet i jiný prohlížeč, ale pořád stejný obrázek. Člověk by se rád podíval, jak to tam vypadá, když se tam chystá, když už tu možnost tady má. Děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, restartovali jsme celý systém. Už by to mělo být v pořádku. Děkujeme za upozornění. Hezký den PBRK

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 19.11.2014 v 19:38 hod.)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by mohla v sauně ( či prostoru klidu ) hrát relaxační hudba. V době cvičení se již několikrát z reproduktoru ozývala hlučná hudba, která je dost nepříjemná. Děkuji za odpověď

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel sauna je na téže "větvi" reproduktorů jako bazénová hala a nelze ji obsluhovat samostatně. Na možnosti pouštění relaxační hudby (mimo hodiny aquafitness) se pracuje. Děkujeme PBRK

  • Milan
  • (Dotaz byl položen dne 18.11.2014 v 19:38 hod.)

Dobrý den. 16.11. jsme s přítelkyní navštívili "plavání při svíčkách". Chtěl bych se zeptat, vzhledem k velkému počtu lidí v bazénu a tedy i velké oblíbenosti plavání při svíčkách, zda by nebylo vhodné zrušit na tuto dvouhodinovku kondiční plavání...? Lidi se do zbytku bazénu těžko vešli a postávali i v kondičních drahách, ve kterých se kvůli nim stejně nedalo plavat...Nebo máte důvod, proč necháváte kondiční plavání?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, 16.11. byla zrovna extrémně vysoká návštěvnost (kvůli státnímu svátku následující den). I když je tato akce oblíbená, obyčejně není tak plno :) Dráhy pro kondiční plavání jsou denně připraveny pro naše pravidelné plavce. Není-li to nezbytné, nechceme je akcemi omezovat. Děkujeme za pochopení a těšíme se opět na návštěvu. PBRK

  • Roumen
  • (Dotaz byl položen dne 17.11.2014 v 12:24 hod.)

Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda by nahaté plavání nešlo prodloužit na dvě hodiny ?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nad touto variantou se již uvažovalo vícekrát. Bohužel dosud není návštěvnost tak vysoká, aby vynahradila ekonomické a technické obtíže s tím spojené. Děkujeme za pochopení. Jsme rádi, že se akce líbí. Není vyloučeno, že se situace v budoucnu změní :) PBRK

  • Viktor
  • (Dotaz byl položen dne 11.11.2014 v 15:40 hod.)

Dobrý den. Teplota v ohřívárně(sauně) vždycky byla 90-91°C. Kdo a proč ji přenastavil na 96-97°C? Asi nějaký odborník...Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, teplota v sauně záměrně navýšena nebyla. I nadále bude vytápěna na 90-91°C. Ale došlo k výměně řídící jednotky a chivlku bude trvat, než se vše přesně vyladí. Prosíme o trochu trpělivosti. Děkujeme za Vaši připomínku a těšíme se na návštěvu.

  • petra
  • (Dotaz byl položen dne 8.11.2014 v 19:38 hod.)

Je fajn, že web kamera snímá s 5.min. opožděním. Takto je možno mrknout,jak to v bazenu vypadá. Díky. P.M.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, těší nás, že této služby využíváte. PBRK

  • Pavel
  • (Dotaz byl položen dne 4.11.2014 v 18:53 hod.)

Dobrý den, byl jsem u Vás v pondělí a nebylo kde plavat. Na jedné straně mládež ve dvou drahách, na druhé straně drobotina. Vím, že se bazén nedá nafouknout, ale bylo by dobré vždy vyhradit jednu dráhu pro plavání veřejnosti. Jinak tam je chaos a kdo chce plavat nemá kde. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, i v době, kdy je nejvyšší obsazenost plaveckými kroužky, vždy zůstávají minimálně dvě dráhy volné pro veřejnost. Pokud Vám to nevyhovuje, prohlédněte si rozpis obsazenosti bazénu na celý měsíc, kde je názorně vyznačeno kolik je v daný den a čas volných drah. Podle toho si vyberte takový, který vám bude více vyhovovat. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • Michal
  • (Dotaz byl položen dne 29.10.2014 v 12:31 hod.)

Dobrý den, jelikož se synem rádi navštěvujeme bazén pro malé děti, chtěl jsem poprosit, zda by nestálo za zvážení opatření typu jedno dítě, maximálně dva dospělí. Pokud v bazénu pro malé děti jsou děti dvě a cachtá se tam s nimi osm dospělých, ztrácí to své kouzlo (víkendová zkušenost)..

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, souhlasíme s Vaším názorem. Jedná o bazének pro kojence. S miminkem by tam měli být maximálně dva dospělí. Děkujeme PBRK

  • Lucie Dostálová
  • (Dotaz byl položen dne 28.10.2014 v 10:35 hod.)

od kolika let muzou deti sami do bazenu?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, dle našeho provozního řádu, mohou do bazénu bez dospělého dozoru děti starší 10-ti let. I tak je ovšem na zvážení rodičů, zda to sami zvládnou. Pak pro ně platí stejná pravidla, jako pro ostatní návštěvníky. Hezký den PBRK

  • dodo55
  • (Dotaz byl položen dne 26.10.2014 v 10:02 hod.)

ahoj tento bazen (rychnov nad kneznou) je nejlepsi

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, tak to je báječná zpráva, že se Vám u nás líbí. Děkujeme. Těšíme se na další návštěvu a přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • zdenka
  • (Dotaz byl položen dne 13.10.2014 v 9:18 hod.)

malý dotaz na funkci webkamery.Již několikrát jste odpovídali,že se zapíná po 5-ti minutách.Dnes poslední záběr v 6.08 a teď je 9.17 a stále stejný záběr-těch 5 min.je opravdu dlouhých.Jinak bazen fajn.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že se Vám bazén líbí. Naše webkamera vysílá cca každých 5 minut nový obrázek. Aby se vám zobrazil, je nutné dát stránku aktualizovat. Nejlépe je však zcela vypnout prohlížeč a znovu si stránky otevřít. Hezký den PBRK 

 

  • michal
  • (Dotaz byl položen dne 26.9.2014 v 4:58 hod.)

dobry den dnes v patek jevsauna spolecna?nenasel jsem rozpis

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano v pátek je sauna společná. Podrobný rozpis naleznete v záložce provozní doba. Hezký den PBRK

  • DODO55
  • (Dotaz byl položen dne 24.9.2014 v 17:13 hod.)

cs mate fakt dobrej bazen je to lepsi nez v hk FAKT DOBRY

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme. To je super, že se vám líbilo. Těšíme se na další návštěvu, PBRK.

« Previous 1 3 4 5 6 7 8 9 12 Next »