Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Jan
  • (Dotaz byl položen dne 17.2.2015 v 22:57 hod.)

Velice se mi dnes nezamlouvalo jak je možné, že při sprchování v pánských sprchách si můžete dovolit pustit dámský personál. Dle mého názoru je to pohoršující a nepřípustné. Mokré podlahy na kterých by si kdekdo mohl natlouct jsou také tragédie a plavčíci radši sedí za počítačem nebo znuděně zírají. Úroveň bazénu velice poklesla od dřívějších návštěv.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, z vaší zprávy bohužel není jasné, o co konkrétně se jedná. Pokud Vám vadí samotná přítomnost uklízečky na sociálním zařízení, nemůžeme Vám vyhovět. Dohlížení na pořádek je její hlavní náplň práce. Děkujeme PBRK

  • terka
  • (Dotaz byl položen dne 15.2.2015 v 9:18 hod.)

Chci se zeptat proc jste tak suer bazen....

Odpověď z bazénu:

Myslíte "super"? :) ... děláme, co můžeme. Přejeme příjemný den PBRK

  • Martin
  • (Dotaz byl položen dne 13.2.2015 v 15:37 hod.)

Dobry den, jsem s navstavami u Vas vzdy spokojen. Jedine co mne vadi, je navsteva vyrivky. Je omezena na urcitiy pocet lidi, ale pokazde kdyz jsem v ni ja (zakon schvalnosti?), je v ni vice lidi nez je urceno. Velice casto to jsou rodice s detmi, nebo samotne deti a ti ve vyrivce "blbnou" a zneprijemnuji tak pobyt ostatnim. Mysim si, ze vyrivka je urcena k relaxaci. Nemohl by plavcik kontrolovat naplneni vyrivky a pripadne upozornit na preplnenost? Kdyz jsem se o to jednou pokusil sam, se zlou jsem se potazal :(.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel s tímto problémem se potýkáme od počátku. Návštěvníci nerespektují oznámení o kapacitě vířivky. Vzhledem k tomu, že není sto je neustále počítat a jejich počet upozorňováním řídit, bylo přistoupeno k časovému omezení jejího provozu (15 min. je mimo provoz a probíhá čištění). Tak jsme alespoň schopni zajistit povinné hygienické limity. Máte-li nějaký nápad na řešení, rádi si jej vyslechneme. Děkujeme PBRK

  • Blanka Růžičková
  • (Dotaz byl položen dne 13.2.2015 v 10:32 hod.)

Nikoliv dotaz, ale poděkování, za instalaci druhého zábradlí na stěnu podél schodiště k páře a sauně. Když jsme po 3 týdnech opět navštívili bazén, byli jsme mile překvapeni, že naše nepsaná připomínka - námět na zvýšení bezpečné chůze po schodišti přidáním druhého zábradlí, byla v tak krátkém čase realizována. Díky! Manželé Růžičkovi

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za kladnou odezvu. Spokojenost návštěvníků je pro nás nejmilejší odměnou. Váš PBRK

  • Zuzana
  • (Dotaz byl položen dne 9.2.2015 v 14:30 hod.)

Dobrý den, na tyto stránky nechodím tak často, jako do plaveckého bazénu v RK. docela mě však zarazila zpráva od Petra z 3.1.2015 o zapomenutých brýlích. Chápu, že chce Petr svou věc nazpátek, ale co nechápu je jeho problém s očima jak uvádí. Pokud tento problém je takový jak píše, tak dle mého názoru a názoru mého známého lékaře by tento člověk vůbec neměl navštěvovat kakovéto zařízení. Vždyť může svou silně přenosnou chorobou nakazit třeba slzami nás všechny,kteří v bazénu plaveme. Příští návštěvu s rodinou a dětmi v bazénu hodně rozmyslím.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, naprosto souhlasíme. Dle návštěvního řádu do bazénu nesmí osoby s nakažlivými infekčními chorobami. Zpráva o nemoci očí pana Petra, byla jen nápaditý pokus vystrašit nepoctivého nálezce a tak jej přimět, aby brýle vrátil. Děkujeme za pochopení, PBRK. 

  • Peťan
  • (Dotaz byl položen dne 9.2.2015 v 5:01 hod.)

Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda-li je možné si na kondiční plavání brát sebou do bazénu jontový nápoj. Za odpověď děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano je možné si vzít vlastní nápoj, ale musí být v plastové sportovní lahvi (tzv. bidon), abyste nehrozil návštěvníky bazénu případnými střepy či nezpůsobil znečištění vody vylitím nápoje. Děkujeme a přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • Evik
  • (Dotaz byl položen dne 4.2.2015 v 22:58 hod.)

Dobrý večer.Prosím,kdy budou na Vašich stránkách nové fotky z aquafitness s Luckou Hejdukovou?Dekuji za odpověď

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, webové stránky jsou aktualizovány dle časových možností administrátora. Děkujeme za pochopení. S přáním hezkého dne PBRK.

  • Petra Malinská
  • (Dotaz byl položen dne 29.1.2015 v 23:12 hod.)

Dobrý den, jak staré děti je možné brát do bazénu a kojeneckého bazénu? (v některých bazénech je například spodní věková hranice 1 rok mimo organizované plavání). Ještě by mě zajímalo, jestli mohou kojenci přijít v plínkách do vody, nebo zda-li musí mít plavky s gumičkami... děkuji za odpovědi

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, dle našeho Návštěvního řádu mohou děti do bazénu (tzn. prostor za turniketem) od 1 roku. Do kojeneckého od 6 měsíců. Musí být oblečené buď do plaveček s přiléhavou gumičkou, nebo plaveckých plenek. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

 

  • Zdena
  • (Dotaz byl položen dne 23.1.2015 v 16:18 hod.)

Dobrý den, chci se zeptat, proč neexistuje možnost vrátit zálohu za dobíjecí čipy.Například z důvodu odstěhování se.Personálem mi bylo doporučeno, abych si čipy buď sama někomu prodala, nebo si jej nechala na památku. Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, protože čipy jste si nepůjčila, ale koupila. PBRK může nakupovat pouze nové čipy a to na základě řádné faktury od smluvního dodavatele. V žádném případě nelze odkupovat použité zboží od zákazníků. Pokud již permanentky z jakéhokoliv důvodu nebudete potřebovat, můžete je prodat či darovat někomu z rodiny nebo známému, který je obeznámen s její historií a nevadí mu, že již byla používána. Přeregistraci vám provedeme na počkání. Děkujeme za pochopení PBRK.

 

  • Zdeněk
  • (Dotaz byl položen dne 15.1.2015 v 16:53 hod.)

Dobrý den mohlo by být ranní plavání i ve středu?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel rozšíření kondičního plavání na další den by musely předcházet významné provozní změny (rozpisy služeb zaměstnanců,  příplatky, přesuny sanitací, změny otvírací doby apod.). A to je i přes rostoucí zájem plavců stále neekonomické. Pokud by zájem o ranní plavání nadále stoupal, návrh změny znovu projednáme. Děkujeme a přejeme pohodový den. PBRK

  • plavec
  • (Dotaz byl položen dne 14.1.2015 v 14:18 hod.)

Prosil bych ctěné dámy a slečny, aby nechodily do bazénu s nalakovanými vlasy. Není příjemné plavat a přitom dýchat tu vůni laku. Děkuji za pochopení.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nemůžeme než souhlasit. Podobně upravené vlasy by si měli návštěvníci řádně omýt ve sprchách před vstupem do bazénu. Hezký den, PBRK 

  • Tomáš
  • (Dotaz byl položen dne 6.1.2015 v 20:13 hod.)

Dobrý den, ještě jednou bych se chtěl zeptat kdy bude opravena dešťová sprcha,přesněji její střed který už několik měsíců nefunguje .děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, střed podlehl "náročnému prostředí" (stržený závit na jeho ovládání) a je zcela mimo provoz. Jeho oprava je velice finančně a časově náročná. Pokud bude vyměněn, tak jedině během odstávky provozu. Omlouváme se a děkujeme za pochopení, PBRK

  • Čudrovi
  • (Dotaz byl položen dne 4.1.2015 v 20:20 hod.)

Dobrý den, nedávno jsme navštívili Váš bazén a služby si nemůže vynachválit. Velmi mile nás překvapila obsluha mokrého baru, nějaká blonďatá kudrnatá slečna. Byla velice vstřícná, ochotná a šikovná. Jen tak dál. Máte skvělý personál.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice děkujeme za milá slova. Pochvalu obsluze vyřídíme. Těšíme se na další návštěvu, PBRK.

  • Petr
  • (Dotaz byl položen dne 3.1.2015 v 21:28 hod.)

Ahoj, v bazénu v RK jsem byl mnohokrát a krom vyměněného ručníku v sauně bílý za bílý, se mi nic neztratilo. V pondělí jsem na bazéně bohužel zapomněl plavecké brýle černé a růžové dětské (dcerky) zn. ARENA. Moje chyba, vím. Moje chyba ale není, že tyto brýle jsem dnes, na dotaz u obsluhy bazénu, nenašel. Tímto prosím nálezce, aby je odevzdal obsluze bazénu. Brýle bych nedoporučoval používat, jelikož trpím nějakou závažnou oční chorobou, bohužel dcera to ode mne chytla také, je to silně přenosné, v noci mě štípou a hrozně slzí oči. Je to jako by Vám do nich nasypali písek. Díky a přeji příjemné chvíle v PBRK ;)

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nemůžeme se než připojit k Vaší žádosti, aby nálezce brýle odevzdal na recepci. Pokud tak učiní, uschováme je pro Vás jako všechny ostatní ztráty a nálezy. Hodně štěstí přeje PBRK

  • Olda
  • (Dotaz byl položen dne 2.1.2015 v 9:51 hod.)

Dobrý den, rád bych se vás zeptal. Bude v budoucnu možné si na netu ověřit kredit na čipových hodinkách? Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel náš systém toto neumožňuje. Pokud se bude v budoucnu přecházet na jiný, vložíme Vaši připomínku mezi ostatní požadavky. Děkujeme za zajímavý nápad. S přáním hezkého dne PBRK.

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 14.12.2014 v 19:51 hod.)

Pozdrav všem! Pravidelně navštěvuji zdejší saunu a za řadu dalších saunařů mám tato přání : před vstup do ohřívárny umístit velké upozornění, aby návštěvníci vstupovali do sauny osušení - vyvěšené Desatero ve formátu A4 je evidentně malé.... v odpočivárně požádat návštěvníky, aby neblokovali lehátka odložením ručníků a pod., není se potom kam sednout. Jinak mnoho zdaru i do roku 2015!!!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel je tolik věcí, které naši návštěvníci z neznalosti nebo nedbalosti nedodržují, že by pro cedule nebylo volné stěny :( Ale ze zkušenosti víme, že by to stejně nepomohlo. Mnohem účinnější je to neznalému návštěvníkovi v klidu vysvětlit osobně. Pokud se nedomluvíte, požádejte obsluhu. Děkujeme a i Vám přejeme mnoho zdraví a štěstí do nového roku. PBRK

  • Mirek
  • (Dotaz byl položen dne 13.12.2014 v 18:29 hod.)

Dobrý den, prosím o stažení všech fotografií ze sekce Fotogalerie / Fotografie z prostředí bazénu. Jsou klamavé a neaktuální. Všicni muži na fotografiích mají Vámi zakázaný typ plavek. Dekuji jsem s pozdravem

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano o tomto drobném nedostatku víme. Již se připravují nové fotografie :) Hezký den PBRK

  • Vašek
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2014 v 19:41 hod.)

Dobrý den, celý týden sleduji provoz vaší webové kamery a dle zjištění se kamera nejvíce zasekává mezi 17-18 hodinou. asi vám probíhá nějaká aktualizace vašeho systému a proto dochází k zaseknutí obrazu.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za užitečnou analýzu. Jsme vaším zájmem příjemně překvapeni. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • David
  • (Dotaz byl položen dne 22.11.2014 v 13:38 hod.)

Dobrý den, trošku se vám asi zasekla webkamera, poslední snímek je ze dne 19.11. v 20:30 hod. a to zkouším aktualizovat, vypínat prohlížet i jiný prohlížeč, ale pořád stejný obrázek. Člověk by se rád podíval, jak to tam vypadá, když se tam chystá, když už tu možnost tady má. Děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, restartovali jsme celý systém. Už by to mělo být v pořádku. Děkujeme za upozornění. Hezký den PBRK

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 19.11.2014 v 19:38 hod.)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by mohla v sauně ( či prostoru klidu ) hrát relaxační hudba. V době cvičení se již několikrát z reproduktoru ozývala hlučná hudba, která je dost nepříjemná. Děkuji za odpověď

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel sauna je na téže "větvi" reproduktorů jako bazénová hala a nelze ji obsluhovat samostatně. Na možnosti pouštění relaxační hudby (mimo hodiny aquafitness) se pracuje. Děkujeme PBRK