Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Petr
  • (Dotaz byl položen dne 24.5.2015 v 20:53 hod.)

Dobrý den,dnes jsem u Vás v bazénu zkusil se synem tobogán a chtěl jsem se zeptat jestli neuvažujete o renovaci spojů nebo alespoň o nějakých podložkách pod zadek.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, spoje se budou utahovat, jako každý rok, při odstávce. Hezký den PBRK

  • Petr
  • (Dotaz byl položen dne 29.4.2015 v 16:32 hod.)

Dobry den,bazen navstevuji dost casto (3x tydne)a jsem spokojen. Jen bych mel pripominku k plaveckym draham. Posledni dobou jsou plne ,,individui" kteri v nich nemaji co delat. Hlavne neplavce,kteři jsou na okrajich a delaji ruzne veci,tak i plavce kteří uplavou 25m a to i klidne za dvě minuty(a to neprehanim),myslim si,ze kdyz je bazen poloprazdny nemely by tam co delat. Bohuzel,hodne lidi nema soudnost a pote se to odrazi na spokojenosti zakazniku. Krasny den...

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že jste u nás spokojen. Budete-li mít podobný problém, nebojte se obrátit na službu konajícího plavčíka. Těšíme se opět na návštěvu PBRK.

  • Lukáš
  • (Dotaz byl položen dne 19.4.2015 v 20:27 hod.)

Dobrý den, bazén navštěvuji poměrně pravidelně Prostředí vždy příjemné a čisté. Obsluha jak na pokladnách, tak i na barech vždy příjemná a usměvavá. Nevím co více si přát. Za několik desítek návštěv jsem nezažil, že by některé ze zařízení bazénu nefungovalo. Myslím že není co vytknout a opravdu nechápu negativa psaná níže. S pozdravem a díky Lukáš.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jak už jsme odpovídali na předešlé příspěvky. Děkujeme za Váš pozitivní názor. Vážíme si jednoho každého z nich. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • petr
  • (Dotaz byl položen dne 18.4.2015 v 10:54 hod.)

Bude saunovy vikend ?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, rozloučení se saunařskou sezónou, jako byl poslední dubnový víkend loni, se neplánuje. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. PBRK

  • Roman
  • (Dotaz byl položen dne 5.4.2015 v 17:21 hod.)

V sobotu jsme poprve navstivili rychnovsky kryty bazen. Krasne prostredi, cisto, prima personal a co nas prekvapilo nejvic-cista, nezakalena voda hodinu pred zavirackou. Blahoprejeme a az pojedeme znovu do Orlickych hor, urcite se s detmi zase prijdeme vykoupat.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, i Vám veliký dík za Váš příspěvek. Každá taková reakce nás potěší a podpoří v další práci. Těšíme se, že nás opět brzy navštívíte, PBRK.

  • Denisa
  • (Dotaz byl položen dne 3.4.2015 v 15:51 hod.)

Byla jsem v bazénu už asi 3 krát a je to super. Naposledy jsme s kamarádkou využili všechny ,,atrakce" co máte zahrnuté v příznivé ceně, což každý bazén nenabízí. Voda ve výhřivce je tak akorát a dovedla bych si představit strávit tam celou tu dobu. A tobogán je fantastický. No stručně řečeno nemám co vám vytknout. :)))) Jsem velmi spokojená.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice mile nás překvapila vlna pozitivních reakcí, která se k nám dostala po posledním nespokojeném příspěvku. Jsme velice rádi, že je mezi našimi návštěvníky tolik spokojených, kteří se nám to nebojí sdělit. V dnešním negativním světě, který nás obklopuje, se tyto "drobnosti" jako je uznání či pochvala, stávají stále vzácnějšími. Děkujeme PBRK

  • jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 1.4.2015 v 20:48 hod.)

Dovoluji si jen podotknout, že mnoho ze skutečností, které jsou v odpovědi paní Janě uváděny jako výhody, jsou v řadě bazénů v nedalekém okolí RK brány jako naprostá samozřejmost. Zřejmě by nebylo na škodu, vyrazit na exkurze do některých z nich. Třeba v Litomyšli není problém v nepřetržitém provozu vířivky a úpravna vody to zvládá, tobogán má dokonalé spoje atd. atd. A kdyby paní uklízečka častěji věnovala pozornost úklidu ve sprchách, než neutřeným návštěvníkům, bylo by to jen ku prospěchu !!!!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jistě, ale žádný z nich to nenabízí vše najednou :) Výčet pozitiv, přesto nebyl míněn jako kritika ostatních zařízení, ale jako přehled toho, na čem si zakládáme. Pokud vám tam něco chybělo, sdělte nám Vaše vysvětlení, proč jste u nás spokojeni? Vždyť právě Vy patříte již několik let mezi naše pravidelné návštěvníky. Děkujeme a přejeme hezký den, PBRK.

  • Jana
  • (Dotaz byl položen dne 24.3.2015 v 21:43 hod.)

Take bych chtela vedet proc vas nazyvaji SuperBazen? Snad jen kvuli bazenku pro deticky.Krom divoke reky(ktera byla jedinna fungujici po dobu celeho pobytu v bazenu) u Vas neni moc co chvalit oproti konkutenčním bazenum. Jizda na toboganu neni zrovna prijemna, kdyz citite kazdy spoj. Tesit se na relax ve virivce a nedockat se jejiho spusteni je take minus a pri odchodu byt sepsut uklizeckou, krasa. Jinak bohuzel nejsem pes, abych se dokazala oklepat od hlavy po paty jako psy co vylezou z vody.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, na tuto otázku bychom i my rádi znali jednoznačnou odpověď. Abychom tak mohli činit i nadále :) Můžeme jen doufat, že je to kvůli tomu: že máme otevřeno celoročně, včetně všech státních svátků a prázdnin a to až 15 hodin denně, že pro návštěvníky neustále připravujeme zajímavé akce, že od nás dostávají bonusy za věrnost a 15 minut navíc na převlečení, že tu máme čisto a teplo, že máme kvalitní vody, což nám potvrzují všechna měření vycházejí v rámci hygienických norem, že dohlížíme na zdraví a bezpečnost návštěvníků, že jsou všechny atrakce v ceně a můžete je využít kolikrát chcete, že je v létě otevřeno na zahradu, že držíme ceny vstupného, že nasloucháme našim návštěvníkům, že vycházíme maximálně vstříc všem organizacím, firmám, školám, sportovním klubům i složkám integrovaného systému, že máme fungující webové stránky se všemi aktualitami a nespočet dalších informačních kanálů, že máme příjemný personál, který se snaží dělat svou práci a další.… to vše stojí nemalé úsilí a není to samozřejmost.

Ať jste byla v bazénu kdykoli, můžeme s jistotou říct, že jste měla k dispozici tyto atrakce: velký bazén, brouzdaliště, divoká řeka s chrličem, tropický déšť, tobogán, pára (s velkou pravděpodobností i aromapára a sauna) a jednou za 15 minut i vámi zmiňovanou vířivku. Je-li vám to všechno málo a jste dotčena, že vás uklízečka požádala, abyste se osušila (např. ručníkem), než vejdete do šaten, kde lidé chodí v ponožkách – opravdu si nemáme víc co říct. Hezký den PBRK

  • Makrlíková Petra
  • (Dotaz byl položen dne 27.2.2015 v 14:23 hod.)

Mám připomínku,která navazuje na dotaz ze 13.2. pana Martina. Opravdu by se nedalo uklidnit řádění neukázněných dětí ve vířivce? Při poslední návštěvě jsem byla celkem bolestivě kopnuta do břicha.Chápu, že by si měli své děti ohlídat rodiče,ale kolikrát nejsou u nich přítomni.Myslím si, že vířivka je především pro uvolnění a relax,nevidím tedy důvod, proč bychom měli být ve střehu, kdo nás kde udeří. Kdyby to jen trochu šlo,prosím,o občasnou kontrolu-když je zapnutá divoká voda, také se jde plavčík podívat. Hezký den.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za vaši připomínku. V případě podobného nevhodného chování, upozorněte prosím službu konajícího plavčíka, aby neukázněné návštěvníky napomenul ihned na místě. Děkujeme a přejeme příjemný den PBRK.

  • Jaroslav
  • (Dotaz byl položen dne 20.2.2015 v 10:23 hod.)

Přeji vám krásný den Poprvé jsem navštívil váš bazén a moc se mi tam líbilo. Děkuji. Rád bych se však omluvil za nedodržení návštěvního řádu - konkrétně: článek 2 bod 2: Před vstupem do bazénu je každý návštevník povinen se umýt mýdlem a řádně se osprchovat bez plavek. A protože dle článku 1 se bazénem rozumí prostor za vstupním turniketem, chtěl jsem se před tímto turniketem svléknout donaha a začít se sprchovat. Všiml jsem si však, že toto nařízení nedodržuje žádný z vašich návštěvníků, tak jsem společně s ostatními prošel turniketem oblečený. Jsem si vědom, že jsem tím zároveň porušil i článek 1 bod 3: Vstup do bazénu je povolen pouze v plavkách nebo v plaveckém úboru z pružného, priléhavého materiálu. Velmi se omlouvám, že jsem ve své slabosti podlehl a nešel ostatním příkladem. Snad v sobě příště naleznu více odvahy.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, pro tentokrát Vám to tedy ještě odpustíme :))))) Těšíme se na Vaši příští návštěvu, PBRK.

  • Jan
  • (Dotaz byl položen dne 17.2.2015 v 22:57 hod.)

Velice se mi dnes nezamlouvalo jak je možné, že při sprchování v pánských sprchách si můžete dovolit pustit dámský personál. Dle mého názoru je to pohoršující a nepřípustné. Mokré podlahy na kterých by si kdekdo mohl natlouct jsou také tragédie a plavčíci radši sedí za počítačem nebo znuděně zírají. Úroveň bazénu velice poklesla od dřívějších návštěv.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, z vaší zprávy bohužel není jasné, o co konkrétně se jedná. Pokud Vám vadí samotná přítomnost uklízečky na sociálním zařízení, nemůžeme Vám vyhovět. Dohlížení na pořádek je její hlavní náplň práce. Děkujeme PBRK

  • terka
  • (Dotaz byl položen dne 15.2.2015 v 9:18 hod.)

Chci se zeptat proc jste tak suer bazen....

Odpověď z bazénu:

Myslíte "super"? :) ... děláme, co můžeme. Přejeme příjemný den PBRK

  • Martin
  • (Dotaz byl položen dne 13.2.2015 v 15:37 hod.)

Dobry den, jsem s navstavami u Vas vzdy spokojen. Jedine co mne vadi, je navsteva vyrivky. Je omezena na urcitiy pocet lidi, ale pokazde kdyz jsem v ni ja (zakon schvalnosti?), je v ni vice lidi nez je urceno. Velice casto to jsou rodice s detmi, nebo samotne deti a ti ve vyrivce "blbnou" a zneprijemnuji tak pobyt ostatnim. Mysim si, ze vyrivka je urcena k relaxaci. Nemohl by plavcik kontrolovat naplneni vyrivky a pripadne upozornit na preplnenost? Kdyz jsem se o to jednou pokusil sam, se zlou jsem se potazal :(.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel s tímto problémem se potýkáme od počátku. Návštěvníci nerespektují oznámení o kapacitě vířivky. Vzhledem k tomu, že není sto je neustále počítat a jejich počet upozorňováním řídit, bylo přistoupeno k časovému omezení jejího provozu (15 min. je mimo provoz a probíhá čištění). Tak jsme alespoň schopni zajistit povinné hygienické limity. Máte-li nějaký nápad na řešení, rádi si jej vyslechneme. Děkujeme PBRK

  • Blanka Růžičková
  • (Dotaz byl položen dne 13.2.2015 v 10:32 hod.)

Nikoliv dotaz, ale poděkování, za instalaci druhého zábradlí na stěnu podél schodiště k páře a sauně. Když jsme po 3 týdnech opět navštívili bazén, byli jsme mile překvapeni, že naše nepsaná připomínka - námět na zvýšení bezpečné chůze po schodišti přidáním druhého zábradlí, byla v tak krátkém čase realizována. Díky! Manželé Růžičkovi

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za kladnou odezvu. Spokojenost návštěvníků je pro nás nejmilejší odměnou. Váš PBRK

  • Zuzana
  • (Dotaz byl položen dne 9.2.2015 v 14:30 hod.)

Dobrý den, na tyto stránky nechodím tak často, jako do plaveckého bazénu v RK. docela mě však zarazila zpráva od Petra z 3.1.2015 o zapomenutých brýlích. Chápu, že chce Petr svou věc nazpátek, ale co nechápu je jeho problém s očima jak uvádí. Pokud tento problém je takový jak píše, tak dle mého názoru a názoru mého známého lékaře by tento člověk vůbec neměl navštěvovat kakovéto zařízení. Vždyť může svou silně přenosnou chorobou nakazit třeba slzami nás všechny,kteří v bazénu plaveme. Příští návštěvu s rodinou a dětmi v bazénu hodně rozmyslím.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, naprosto souhlasíme. Dle návštěvního řádu do bazénu nesmí osoby s nakažlivými infekčními chorobami. Zpráva o nemoci očí pana Petra, byla jen nápaditý pokus vystrašit nepoctivého nálezce a tak jej přimět, aby brýle vrátil. Děkujeme za pochopení, PBRK. 

  • Peťan
  • (Dotaz byl položen dne 9.2.2015 v 5:01 hod.)

Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda-li je možné si na kondiční plavání brát sebou do bazénu jontový nápoj. Za odpověď děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano je možné si vzít vlastní nápoj, ale musí být v plastové sportovní lahvi (tzv. bidon), abyste nehrozil návštěvníky bazénu případnými střepy či nezpůsobil znečištění vody vylitím nápoje. Děkujeme a přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • Evik
  • (Dotaz byl položen dne 4.2.2015 v 22:58 hod.)

Dobrý večer.Prosím,kdy budou na Vašich stránkách nové fotky z aquafitness s Luckou Hejdukovou?Dekuji za odpověď

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, webové stránky jsou aktualizovány dle časových možností administrátora. Děkujeme za pochopení. S přáním hezkého dne PBRK.

  • Petra Malinská
  • (Dotaz byl položen dne 29.1.2015 v 23:12 hod.)

Dobrý den, jak staré děti je možné brát do bazénu a kojeneckého bazénu? (v některých bazénech je například spodní věková hranice 1 rok mimo organizované plavání). Ještě by mě zajímalo, jestli mohou kojenci přijít v plínkách do vody, nebo zda-li musí mít plavky s gumičkami... děkuji za odpovědi

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, dle našeho Návštěvního řádu mohou děti do bazénu (tzn. prostor za turniketem) od 1 roku. Do kojeneckého od 6 měsíců. Musí být oblečené buď do plaveček s přiléhavou gumičkou, nebo plaveckých plenek. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

 

  • Zdena
  • (Dotaz byl položen dne 23.1.2015 v 16:18 hod.)

Dobrý den, chci se zeptat, proč neexistuje možnost vrátit zálohu za dobíjecí čipy.Například z důvodu odstěhování se.Personálem mi bylo doporučeno, abych si čipy buď sama někomu prodala, nebo si jej nechala na památku. Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, protože čipy jste si nepůjčila, ale koupila. PBRK může nakupovat pouze nové čipy a to na základě řádné faktury od smluvního dodavatele. V žádném případě nelze odkupovat použité zboží od zákazníků. Pokud již permanentky z jakéhokoliv důvodu nebudete potřebovat, můžete je prodat či darovat někomu z rodiny nebo známému, který je obeznámen s její historií a nevadí mu, že již byla používána. Přeregistraci vám provedeme na počkání. Děkujeme za pochopení PBRK.

 

  • Zdeněk
  • (Dotaz byl položen dne 15.1.2015 v 16:53 hod.)

Dobrý den mohlo by být ranní plavání i ve středu?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel rozšíření kondičního plavání na další den by musely předcházet významné provozní změny (rozpisy služeb zaměstnanců,  příplatky, přesuny sanitací, změny otvírací doby apod.). A to je i přes rostoucí zájem plavců stále neekonomické. Pokud by zájem o ranní plavání nadále stoupal, návrh změny znovu projednáme. Děkujeme a přejeme pohodový den. PBRK