Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Tomáš
  • (Dotaz byl položen dne 30.1.2016 v 17:47 hod.)

Proč se zrušilo 15.minut navíc za útratu na baru ,mnoho lidí dole čeká na obsluhu a utíkají jim minuty .

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, zrušení dobíjení času/kreditu navíc má stejné důvody, jako zavření mokrého baru (viz odpověď na předchozí dotaz) - ekonomické. Děkujeme za pochopení, PBRK.

  • tomáš
  • (Dotaz byl položen dne 30.1.2016 v 17:42 hod.)

Jaké technické důvody vedou k zavření mokrého baru. Jistě by byl využíván pokud by byla snaha.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, důvody jsou ekonomické. Tržba na mokrém baru nestačila ani na zaplacení jeho pracovní síly. A vzhledem k tomu, že bazén (tedy i občerstvení v něm) již nejsou v "ochranném období" tzv. udržitelnosti projektu, lze jej zrušit. A to, dle předpisů o příspěvkových organizacích, by bylo nutné po 3 neziskových měsících. Rozhodli jsme se raději bar všemožnými způsoby zkusit zefektivnit, než po čtvrt roce nechat zavřít. Děkujeme za pochopení PBRK.

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 24.1.2016 v 8:35 hod.)

Jak často se aktualizuje tabulka plaveme přes La Manche.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, cca každých 10 - 14 dní, dle časových možností administrátora. Na aktuální výsledky se můžete optat kdykoli na recepci. Děkujeme PBRK

  • Hanka
  • (Dotaz byl položen dne 19.1.2016 v 17:25 hod.)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jakým způsobem se upravuje voda v bazénu. Je to chlorem? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano součástí čistícího procesu bazénové vody je i plynný chlór. Má nezastupitelnou funkci při dezinfekci, likvidaci bakterií a choroboplodných zárodků. Díky využití dalších moderních technik (UV lampy, ozongenerátor), používáme jen nezbytně nutné množství, proto není tolik cítit. Pokud byste potřebovala podrobnější informace, rádi vám vše vysvětlíme osobně. Hezký den PBRK

  • Aleš
  • (Dotaz byl položen dne 10.1.2016 v 20:10 hod.)

Dobrý den, poměrně pravidelně navštěvuji saunu a chtěl bych se zeptat, zda není možnost vyřešit problém se vstupem na terasu. V tomto období je schod za dveřmi silně namrznut včetně podlahy pod schodem a hrozí uklouznutí a popřípadě zranění (již několikrát jsem taky pěkně uklouzl a nejsem sám). Není tedy možnost s tímto problémem něco udělat? Předem děkuji za odpověď!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Na tento dotaz již bylo odpovězeno (6.1.2016). Hezký den PBRK

  • Monika
  • (Dotaz byl položen dne 7.1.2016 v 23:24 hod.)

Dobry den, chtela bych Vam moc podekovat za sedatka u sauny a u pary. Jsou vyborna a vyborne umistena. Dekuju!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že se využijí ku prospěchu. Těšíme se na Vaši další návštěvu PBRK

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 6.1.2016 v 17:43 hod.)

Drobný nápad : pravidelně navštěvuji saunu a zaznamenal jsem, jak řada návštěvníků uklouzla na namrzlém schůdku za dveřmi na venkovní terasu. Když už v projektu "prošlo" takové řešení, není možno pod schůdek nainstalovat smyčku topného kabelu a takto rychle a jednoduše odstranit riziko úrazu návštěvníků? Ještě dotaz k mokrému baru - je tam uvedena informace o provozu v pátek, v sobotu a v neděli, ovšem zavřeno je permanentně. Jaký bude další provoz? Běhat ze sauny dolů k bazénu je opravdu krkolomné řešení...Těším se na odpověď i s dalšími návštěvníky sauny.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, o problému s namrzajícím schůdkem již víme, děkujeme. Bohužel rychlé a především efektivní řešení neexistuje. Pokud bude topný kabel ve schodě, bude se led tvořit stejně, jen o něco níž. Prozatím prosíme návštěvníky, aby byli opatrní a hlavně, aby se vždy osušili, než vyjdou na terasu. Jedině tím můžeme namrzání zmírnit. Dlouhodobé řešení hledáme. Děkujeme za pochopení.

Mokrý bar bude z ekonomických důvodů od 1. 2. 2016 zrušen zcela. PBRK

  • Pavlína
  • (Dotaz byl položen dne 2.1.2016 v 17:53 hod.)

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda budete na internetu zveřejňovat průběžné pořadí celoroční soutěže La Manche. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano rádi bychom. Cca po týdnu bude na stránky vložena tabulka s průběžnými výsledky. Těšíme se na hojnou účast, PBRK.

  • Marie
  • (Dotaz byl položen dne 28.12.2015 v 12:56 hod.)

Dobrý den, dveře v dámských sprchách, ty mezi sušárnou a sprchami, návštěvnice velmi často nezavírají a když se člověk pak sprchuje, táhne tam odtud studený vzduch. Nešly by tam dát samozavírací dveře? Také by možná neuškodilo častěji spláchnout podlahu ve sprchách, dost často se stává, že je poseta černými žmolky... Jinak bazén chválím a jsem pravidelná návštěvnice :-) Maruška

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že jste u nás spokojená. O Vašem návrhu budeme uvažovat. Děkujeme PBRK

  • Monika
  • (Dotaz byl položen dne 16.11.2015 v 16:08 hod.)

Dobrý den, měla bych na vás dotaz. Nebylo by možné přidělat sedatko pro vozickare ve sprchach u páry a u sauny?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Tuto možnost zvážíme. Přejeme hezký den PBRK.

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 9.11.2015 v 9:21 hod.)

V tabulce obsazenosti v pondělí 30.11.chybí kondiční plavání,bazén otevřen již od 8:00 hod.Je to pravda nebo překlep?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jednalo se o chybu. Již je rozvrh opraven. Děkujeme za upozornění, PBRK.

  • Václav
  • (Dotaz byl položen dne 7.11.2015 v 19:57 hod.)

Dobrý den , páteční akce Pátek s vinařem a prodloužená otevírací doba byla vydařená akce .Bude ještě pokračování. Dík za informaci Václav

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice nás potěšilo s kolika pozitivními ohlasy se akce setkala. Určitě ji opět brzy naplánujeme. PBRK

 

  • Václav
  • (Dotaz byl položen dne 28.10.2015 v 17:25 hod.)

Dobrý den , nefunguje vám počítadlo ohledně počtu návštěvníku Děkuji za informaci Vašek

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, již je počítadlo opraveno. Děkujeme za oznámení a přejeme hezký den, PBRK. 

  • Petr Dvořák
  • (Dotaz byl položen dne 16.9.2015 v 5:40 hod.)

Dobrý den. Váš bazėn navštěvují velmi rád. Chválím novė posezení. Rád bych se zeptal, co je s informační tabuli? Petr Ústí n O.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že jste u nás spokojen. U informační světelné tabule bohužel nefunguje řídící program. Již byla odeslána na opravu. Příjemný den PBRK

  • lukas
  • (Dotaz byl položen dne 8.9.2015 v 13:06 hod.)

http://www.krajskelisty.cz/kralovehradecky-kraj/okres-hradec-kralove/10703-mestske-lazne-v-hradci-kralove-zazivaji-sok-arabky-se-koupou-mezi-skolaky-v-habitech-od-hlavy-az-k-pate.htm budete nějakým způsobem uprovavat návštěvní řád?

Odpověď z bazénu:

Dobry den, prozatím o změně neuvažujeme. Náš návštěvní řád hovoří jasně: "Vstup do bazénu je povolen pouze v plavkách nebo v plaveckém úboru z pružného, přiléhavého materiálu. Nepřípustné jsou zejména kraťasy, šortky a trenýrky s kapsami včetně kovových či plastových ozdob." Použitá terminologie samozřejmě odpovídá českým zvyklostem. Pokud někdo popisu nerozumí, jsou tu plavčíci, kteří vše na místě vysvětlí a na dodržování pravidel nekompromisně dohlížejí. Hygiena je u nás na prvním místě. Děkujeme a přejeme hezký den, PBRK.

  • Jan
  • (Dotaz byl položen dne 12.8.2015 v 14:00 hod.)

Moc hezké prostředí, příjemná obsluha. Doporučím každému a nejvíce rodinám s dětmi. Jen ten tobogán nemá ideální skluznost. Nám vnuk v bavlněných plavkách jel tak pomalu, že od dalšího v silonových plavkách dostal po výjezdu kopanec zezadu. Mohl by pomoci trochu i delší limit pro děti?!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme velice rádi, že se Vám u nás líbilo. Co se týče vaší připomínky. Dle návštěvního řádu je zakázáno nosit do bazénu bavlněné prádlo, na tobogán nesmí děti mladší 10-ti let, je nutné dodržovat světelnou signalizaci, záměrně se v tubusu nezastavovat a po dojezdu ihned opustit dojezdový bazének. Zde aspoň vidíte, že daná nařízení mají své důvody. Doufáme, že se chlapci nic vážného nestalo a vezme si to jako ponaučení pro příště. Hezký den a opět se těšíme na návštěvu, PBRK.

 

  • Veronika
  • (Dotaz byl položen dne 10.8.2015 v 18:56 hod.)

Pěkný den, musím pochválit vaši letní akci pro rodiny - cena i doba plavání supr...je určitě i fajn možnost jít ven na zahradu...uvažujete o nějakém výhodnějším rodinném vstupném po skončení akce? Určitě by rodiny jezdily častěji..S přáním hezkého dne Veronika

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice nás těší, jaký má letní 50% sleva pro rodiny úspěch. I v zimním období rodinná sleva bude, ovšem vrátí se na původní hodnotu 10%. Děkujeme a přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • Eva
  • (Dotaz byl položen dne 26.7.2015 v 9:59 hod.)

Dobrý den, nešlo by vyhradit na trávníku prostor a vysypat jej kamínky(valounky)? Určitě by to bylo zajímavé a ozdravné pro naše chodidla. Děkuji Eva.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, oblázkový chodníček, který lze využít na příjemnou masáž chodidel, je kolem dokola celé bazénové budovy ;) Mnoho spokojených chvil přeje PBRK.

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 22.7.2015 v 17:49 hod.)

dobrý den, ráda bych se zeptala jak je to s párou. Za poslední 3 návštěvy, které jsem k Vám měla jsem měla smůlu na vonnou páru. Je i silnější a proto mě mnohem víc vyhovuje než 50tka. Vonná pára je jen o víkendech? děkuji za odpověď

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, pokud není mimořádná sanitace, pak je aromapára spuštěna vždy v pátek, sobotu, neděli a pondělí. V ostatní dny společně s klasickou jen při vyšším počtu návštěvníků (cca nad 50 osob). Děkujeme za dotaz a přejeme hezký den. PBRK

  • alva
  • (Dotaz byl položen dne 19.7.2015 v 12:43 hod.)

Dobrý den, jsme častými hosty v bazéně, ale když příjde čas na narozeninový den, kdy je možné vzít si sebou kamaráda, je vždy sanitární týden. Poraďte mi co můžeme dělat??? my narození v tento týden v červnu jsme jaksi v nevýhodě. děkuji moc Alice

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, to nás velice mrzí. Stanovení termínu odstávky bazénu je řízeno mnoha faktory - zejména návštěvností a ta je v červnu dlouhodobě nejnižší. Jedno východisko se však nabízí: 50% slevu má oslavenec a jeho 3 přátele. Nezvěte tedy vy je, ale nechte se pozvat od nich, až budou mít narozeniny oni :) Krásný den a těšíme se na návštěvu, PBRK.

« Previous 1 2 3 4 5 6 7 10 13 Next »