Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Martin
  • (Dotaz byl položen dne 16.3.2016 v 18:42 hod.)

Zdravím, hned na začátku na televizi je počet návštěvníků a nefunguje, ukazuje tam Krytý bazén: 0 můžete to prosím opravit? Děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel z Vaší zprávy nepoznáme, v který čas jste počet návštěvníků 0, viděli. Například v době plaveckých závodů či plavání škol, je to tak zobrazeno standardně, i když je bazén obsazen. Je to proto, že je bazén pro veřejnost uzavřen. Proto je oficiální počet návštěvníků 0. Hezký den PBRK

  • Radek
  • (Dotaz byl položen dne 6.3.2016 v 10:15 hod.)

Dobrý den, moje přítelkyně plave soutěž La Manche a já ji vůbec nemůžu sledovat, aktualizujte to prosím častěji, pokud je to možné. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, aktuální data získáte kdykoli na požádání na recepci. Tabulka na internetu je bohužel závilsá na množství času administrátora webových stránek. Děkujeme, PBRK.

  • Soňa
  • (Dotaz byl položen dne 18.2.2016 v 10:01 hod.)

Dobrý den, navštívila jsem vaši saunu, prostředí je moc pěkné. Dost nemile mě překvapilo radio v odpočívárně a hluk, který tam daléhá z bazénu. Lehátka jsou dost nepohodlná, bylo by možné aspoň polovinu z nich vyměnit za taková, na která si mužete odložit nohy do zvýšené polohy? Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Reproduktory v odpočívárně jsou součástí centrálního rozhlasu a nemají bohužel solo ovládání. O lehátkách na ležení z prostorových důvodů neuvažujeme. Děkujeme a těšíme se opět na návštěvu, PBRK.

  • martina
  • (Dotaz byl položen dne 16.2.2016 v 12:44 hod.)

Dobrý deň, som zo Slovenska a zajtra cestujeme k Vám do mesta. Beriem so sebou aj môjho malého synceka 7 mesacneho. mozem sa spytat ci sa mozem prist okupat aj snim? je to tam prisposobene aj pre tak male deticky? nemyslim ziadny plavecky kurz. dakujem vopred

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, dle návštěvního řádu mohu do bazénu děti až od 12 měsíců. 3x v týdnu je však pro veřejnost zpřístupněn náš kojenecký bazének, kde můžete s dětmi již od 6 měsíců. Těšíme se na návštěvu PBRK.

  • Tomáš
  • (Dotaz byl položen dne 30.1.2016 v 17:47 hod.)

Proč se zrušilo 15.minut navíc za útratu na baru ,mnoho lidí dole čeká na obsluhu a utíkají jim minuty .

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, zrušení dobíjení času/kreditu navíc má stejné důvody, jako zavření mokrého baru (viz odpověď na předchozí dotaz) - ekonomické. Děkujeme za pochopení, PBRK.

  • tomáš
  • (Dotaz byl položen dne 30.1.2016 v 17:42 hod.)

Jaké technické důvody vedou k zavření mokrého baru. Jistě by byl využíván pokud by byla snaha.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, důvody jsou ekonomické. Tržba na mokrém baru nestačila ani na zaplacení jeho pracovní síly. A vzhledem k tomu, že bazén (tedy i občerstvení v něm) již nejsou v "ochranném období" tzv. udržitelnosti projektu, lze jej zrušit. A to, dle předpisů o příspěvkových organizacích, by bylo nutné po 3 neziskových měsících. Rozhodli jsme se raději bar všemožnými způsoby zkusit zefektivnit, než po čtvrt roce nechat zavřít. Děkujeme za pochopení PBRK.

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 24.1.2016 v 8:35 hod.)

Jak často se aktualizuje tabulka plaveme přes La Manche.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, cca každých 10 - 14 dní, dle časových možností administrátora. Na aktuální výsledky se můžete optat kdykoli na recepci. Děkujeme PBRK

  • Hanka
  • (Dotaz byl položen dne 19.1.2016 v 17:25 hod.)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jakým způsobem se upravuje voda v bazénu. Je to chlorem? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano součástí čistícího procesu bazénové vody je i plynný chlór. Má nezastupitelnou funkci při dezinfekci, likvidaci bakterií a choroboplodných zárodků. Díky využití dalších moderních technik (UV lampy, ozongenerátor), používáme jen nezbytně nutné množství, proto není tolik cítit. Pokud byste potřebovala podrobnější informace, rádi vám vše vysvětlíme osobně. Hezký den PBRK

  • Aleš
  • (Dotaz byl položen dne 10.1.2016 v 20:10 hod.)

Dobrý den, poměrně pravidelně navštěvuji saunu a chtěl bych se zeptat, zda není možnost vyřešit problém se vstupem na terasu. V tomto období je schod za dveřmi silně namrznut včetně podlahy pod schodem a hrozí uklouznutí a popřípadě zranění (již několikrát jsem taky pěkně uklouzl a nejsem sám). Není tedy možnost s tímto problémem něco udělat? Předem děkuji za odpověď!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Na tento dotaz již bylo odpovězeno (6.1.2016). Hezký den PBRK

  • Monika
  • (Dotaz byl položen dne 7.1.2016 v 23:24 hod.)

Dobry den, chtela bych Vam moc podekovat za sedatka u sauny a u pary. Jsou vyborna a vyborne umistena. Dekuju!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že se využijí ku prospěchu. Těšíme se na Vaši další návštěvu PBRK

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 6.1.2016 v 17:43 hod.)

Drobný nápad : pravidelně navštěvuji saunu a zaznamenal jsem, jak řada návštěvníků uklouzla na namrzlém schůdku za dveřmi na venkovní terasu. Když už v projektu "prošlo" takové řešení, není možno pod schůdek nainstalovat smyčku topného kabelu a takto rychle a jednoduše odstranit riziko úrazu návštěvníků? Ještě dotaz k mokrému baru - je tam uvedena informace o provozu v pátek, v sobotu a v neděli, ovšem zavřeno je permanentně. Jaký bude další provoz? Běhat ze sauny dolů k bazénu je opravdu krkolomné řešení...Těším se na odpověď i s dalšími návštěvníky sauny.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, o problému s namrzajícím schůdkem již víme, děkujeme. Bohužel rychlé a především efektivní řešení neexistuje. Pokud bude topný kabel ve schodě, bude se led tvořit stejně, jen o něco níž. Prozatím prosíme návštěvníky, aby byli opatrní a hlavně, aby se vždy osušili, než vyjdou na terasu. Jedině tím můžeme namrzání zmírnit. Dlouhodobé řešení hledáme. Děkujeme za pochopení.

Mokrý bar bude z ekonomických důvodů od 1. 2. 2016 zrušen zcela. PBRK

  • Pavlína
  • (Dotaz byl položen dne 2.1.2016 v 17:53 hod.)

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda budete na internetu zveřejňovat průběžné pořadí celoroční soutěže La Manche. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano rádi bychom. Cca po týdnu bude na stránky vložena tabulka s průběžnými výsledky. Těšíme se na hojnou účast, PBRK.

  • Marie
  • (Dotaz byl položen dne 28.12.2015 v 12:56 hod.)

Dobrý den, dveře v dámských sprchách, ty mezi sušárnou a sprchami, návštěvnice velmi často nezavírají a když se člověk pak sprchuje, táhne tam odtud studený vzduch. Nešly by tam dát samozavírací dveře? Také by možná neuškodilo častěji spláchnout podlahu ve sprchách, dost často se stává, že je poseta černými žmolky... Jinak bazén chválím a jsem pravidelná návštěvnice :-) Maruška

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že jste u nás spokojená. O Vašem návrhu budeme uvažovat. Děkujeme PBRK

  • Monika
  • (Dotaz byl položen dne 16.11.2015 v 16:08 hod.)

Dobrý den, měla bych na vás dotaz. Nebylo by možné přidělat sedatko pro vozickare ve sprchach u páry a u sauny?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Tuto možnost zvážíme. Přejeme hezký den PBRK.

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 9.11.2015 v 9:21 hod.)

V tabulce obsazenosti v pondělí 30.11.chybí kondiční plavání,bazén otevřen již od 8:00 hod.Je to pravda nebo překlep?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jednalo se o chybu. Již je rozvrh opraven. Děkujeme za upozornění, PBRK.

  • Václav
  • (Dotaz byl položen dne 7.11.2015 v 19:57 hod.)

Dobrý den , páteční akce Pátek s vinařem a prodloužená otevírací doba byla vydařená akce .Bude ještě pokračování. Dík za informaci Václav

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, velice nás potěšilo s kolika pozitivními ohlasy se akce setkala. Určitě ji opět brzy naplánujeme. PBRK

 

  • Václav
  • (Dotaz byl položen dne 28.10.2015 v 17:25 hod.)

Dobrý den , nefunguje vám počítadlo ohledně počtu návštěvníku Děkuji za informaci Vašek

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, již je počítadlo opraveno. Děkujeme za oznámení a přejeme hezký den, PBRK. 

  • Petr Dvořák
  • (Dotaz byl položen dne 16.9.2015 v 5:40 hod.)

Dobrý den. Váš bazėn navštěvují velmi rád. Chválím novė posezení. Rád bych se zeptal, co je s informační tabuli? Petr Ústí n O.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že jste u nás spokojen. U informační světelné tabule bohužel nefunguje řídící program. Již byla odeslána na opravu. Příjemný den PBRK

  • lukas
  • (Dotaz byl položen dne 8.9.2015 v 13:06 hod.)

http://www.krajskelisty.cz/kralovehradecky-kraj/okres-hradec-kralove/10703-mestske-lazne-v-hradci-kralove-zazivaji-sok-arabky-se-koupou-mezi-skolaky-v-habitech-od-hlavy-az-k-pate.htm budete nějakým způsobem uprovavat návštěvní řád?

Odpověď z bazénu:

Dobry den, prozatím o změně neuvažujeme. Náš návštěvní řád hovoří jasně: "Vstup do bazénu je povolen pouze v plavkách nebo v plaveckém úboru z pružného, přiléhavého materiálu. Nepřípustné jsou zejména kraťasy, šortky a trenýrky s kapsami včetně kovových či plastových ozdob." Použitá terminologie samozřejmě odpovídá českým zvyklostem. Pokud někdo popisu nerozumí, jsou tu plavčíci, kteří vše na místě vysvětlí a na dodržování pravidel nekompromisně dohlížejí. Hygiena je u nás na prvním místě. Děkujeme a přejeme hezký den, PBRK.

  • Jan
  • (Dotaz byl položen dne 12.8.2015 v 14:00 hod.)

Moc hezké prostředí, příjemná obsluha. Doporučím každému a nejvíce rodinám s dětmi. Jen ten tobogán nemá ideální skluznost. Nám vnuk v bavlněných plavkách jel tak pomalu, že od dalšího v silonových plavkách dostal po výjezdu kopanec zezadu. Mohl by pomoci trochu i delší limit pro děti?!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme velice rádi, že se Vám u nás líbilo. Co se týče vaší připomínky. Dle návštěvního řádu je zakázáno nosit do bazénu bavlněné prádlo, na tobogán nesmí děti mladší 10-ti let, je nutné dodržovat světelnou signalizaci, záměrně se v tubusu nezastavovat a po dojezdu ihned opustit dojezdový bazének. Zde aspoň vidíte, že daná nařízení mají své důvody. Doufáme, že se chlapci nic vážného nestalo a vezme si to jako ponaučení pro příště. Hezký den a opět se těšíme na návštěvu, PBRK.

 

« Previous 1 2 3 4 5 6 7 9 12 Next »