Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Hanka 16
  • (Dotaz byl položen dne 25.4.2016 v 11:29 hod.)

Dobrý den,bylo by možné v kojeneckém bazénku více přihřívat vodu pro miminka?,dnes byla tedy o dost chladnější než jindy.A ještě by to chtělo věnovat větší péči co se týká herny po absolvování hodiny plavání(kdy tam čekáme aby se děti aklimatizovali) je tam nedostatek hraček i jídelních židliček(jedna je opravdu nedostačující),když je tam tolik dětiček.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, dle vyjádření technika k žádnému poklesu teplot ve vámi uváděný čas nedošlo. To potvrzuje i technologie bazénu, kterou je natápění automaticky řízeno. Dle grafu, teplota vody během provozu neklesla pod garantovaných 32°C.

Veškeré drobné vybavení herny (hračky, pomůcky, stan, nástěnky) bylo věnováno či zdarma zapůjčeno cvičitelkami nebo samotnými maminkami. Jsme jim za toto gesto velice vděčni a přijde nám nevhodné, je žádat o další. Pokud by bazén takové věci nakupoval, musel by být z důvodu častých poškození či ztrát, nastaven zcela jiný režim jejich užívání. Máte-li doma cokoli, co již nevyužijete, můžete po domluvě s cvičitelkou vybavení sami rozšířit. Předem děkujeme a přejeme hezký den PBRK

  • Vaclav
  • (Dotaz byl položen dne 17.4.2016 v 14:46 hod.)

Dobrý den , dnes je 17,4,2016 a od 11.4.2016 nejde kamera

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano o problému víme. Spojení se přerušilo z důvodu změny dodavatele telekomunikačních služeb a  tedy i IP adresy. Již je vše aktualizováné. Přejeme příjemný den, PBRK. 

  • Petra
  • (Dotaz byl položen dne 12.4.2016 v 17:27 hod.)

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda neplánujete o letních prázdninách něco jako příměstský tábor pro děti. Velice se mi líbil nápad programu pro děti v období prázdnin během školního roku, dcera se sice neúčastnila, měla již jiný program, ale o letních prázdninách bych tuto možnost uvítala. Jinak jsme častými návštěvníky bazénu a jsme velice spokojeni! Přeji příjemný den.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za zajímavý nápad. Příměstský tábor neplánujeme, ale můžeme zkusit něco připravit např. na příští rok. Přejeme mnoho dalších spokojených chvil v PBRK.

  • Tomáš
  • (Dotaz byl položen dne 12.4.2016 v 15:44 hod.)

Mohu se zeptat jaké úpravy se chystají v sauně ?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bude se přeskládávat celé dřevěné obložení stěn i stropu, vyměňovat špatná prkna a při té příležitosti se zkontroluje, případně obnoví či vymění kompletní izolace. Po odstávce budou opět zveřejněny nejrůznější fotografie z průběhu prací. Hezký den PBRK.

  • handula
  • (Dotaz byl položen dne 10.4.2016 v 11:26 hod.)

Ahojky všichni na " Bazénu ", bazén se stal naším největším přítelem, dali jsme se na výzvu " La Manche " a moc si už přejeme , abychom byli zapsaní do tabulky, aby mohla být naše motivace ještě silnější, přejeme Vám všem hodně spokojených návštěvníků a hodně pohody a zdravíčka vám všem

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, těší nás, že má akce takový úspěch. Tabulka s celkovými počty uplavaných km je nově na nástěnce na recepci. Hodně zdraví i vám. Těšíme se na další návštěvu, PBRK. 

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 21.3.2016 v 9:13 hod.)

Nezasluhovala by si tabulka plaveme přes La Manche aktualizaci?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano ano. Omlouváme se. Chřipka si vyžádala své oběti i mezi našimi zaměstnanci. Slibujeme, že tento týden už to určitě bude :) Děkujeme za pochopení. PBRK

  • Martin
  • (Dotaz byl položen dne 16.3.2016 v 18:42 hod.)

Zdravím, hned na začátku na televizi je počet návštěvníků a nefunguje, ukazuje tam Krytý bazén: 0 můžete to prosím opravit? Děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel z Vaší zprávy nepoznáme, v který čas jste počet návštěvníků 0, viděli. Například v době plaveckých závodů či plavání škol, je to tak zobrazeno standardně, i když je bazén obsazen. Je to proto, že je bazén pro veřejnost uzavřen. Proto je oficiální počet návštěvníků 0. Hezký den PBRK

  • Radek
  • (Dotaz byl položen dne 6.3.2016 v 10:15 hod.)

Dobrý den, moje přítelkyně plave soutěž La Manche a já ji vůbec nemůžu sledovat, aktualizujte to prosím častěji, pokud je to možné. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, aktuální data získáte kdykoli na požádání na recepci. Tabulka na internetu je bohužel závilsá na množství času administrátora webových stránek. Děkujeme, PBRK.

  • Soňa
  • (Dotaz byl položen dne 18.2.2016 v 10:01 hod.)

Dobrý den, navštívila jsem vaši saunu, prostředí je moc pěkné. Dost nemile mě překvapilo radio v odpočívárně a hluk, který tam daléhá z bazénu. Lehátka jsou dost nepohodlná, bylo by možné aspoň polovinu z nich vyměnit za taková, na která si mužete odložit nohy do zvýšené polohy? Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Reproduktory v odpočívárně jsou součástí centrálního rozhlasu a nemají bohužel solo ovládání. O lehátkách na ležení z prostorových důvodů neuvažujeme. Děkujeme a těšíme se opět na návštěvu, PBRK.

  • martina
  • (Dotaz byl položen dne 16.2.2016 v 12:44 hod.)

Dobrý deň, som zo Slovenska a zajtra cestujeme k Vám do mesta. Beriem so sebou aj môjho malého synceka 7 mesacneho. mozem sa spytat ci sa mozem prist okupat aj snim? je to tam prisposobene aj pre tak male deticky? nemyslim ziadny plavecky kurz. dakujem vopred

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, dle návštěvního řádu mohu do bazénu děti až od 12 měsíců. 3x v týdnu je však pro veřejnost zpřístupněn náš kojenecký bazének, kde můžete s dětmi již od 6 měsíců. Těšíme se na návštěvu PBRK.

  • Tomáš
  • (Dotaz byl položen dne 30.1.2016 v 17:47 hod.)

Proč se zrušilo 15.minut navíc za útratu na baru ,mnoho lidí dole čeká na obsluhu a utíkají jim minuty .

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, zrušení dobíjení času/kreditu navíc má stejné důvody, jako zavření mokrého baru (viz odpověď na předchozí dotaz) - ekonomické. Děkujeme za pochopení, PBRK.

  • tomáš
  • (Dotaz byl položen dne 30.1.2016 v 17:42 hod.)

Jaké technické důvody vedou k zavření mokrého baru. Jistě by byl využíván pokud by byla snaha.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, důvody jsou ekonomické. Tržba na mokrém baru nestačila ani na zaplacení jeho pracovní síly. A vzhledem k tomu, že bazén (tedy i občerstvení v něm) již nejsou v "ochranném období" tzv. udržitelnosti projektu, lze jej zrušit. A to, dle předpisů o příspěvkových organizacích, by bylo nutné po 3 neziskových měsících. Rozhodli jsme se raději bar všemožnými způsoby zkusit zefektivnit, než po čtvrt roce nechat zavřít. Děkujeme za pochopení PBRK.

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 24.1.2016 v 8:35 hod.)

Jak často se aktualizuje tabulka plaveme přes La Manche.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, cca každých 10 - 14 dní, dle časových možností administrátora. Na aktuální výsledky se můžete optat kdykoli na recepci. Děkujeme PBRK

  • Hanka
  • (Dotaz byl položen dne 19.1.2016 v 17:25 hod.)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jakým způsobem se upravuje voda v bazénu. Je to chlorem? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano součástí čistícího procesu bazénové vody je i plynný chlór. Má nezastupitelnou funkci při dezinfekci, likvidaci bakterií a choroboplodných zárodků. Díky využití dalších moderních technik (UV lampy, ozongenerátor), používáme jen nezbytně nutné množství, proto není tolik cítit. Pokud byste potřebovala podrobnější informace, rádi vám vše vysvětlíme osobně. Hezký den PBRK

  • Aleš
  • (Dotaz byl položen dne 10.1.2016 v 20:10 hod.)

Dobrý den, poměrně pravidelně navštěvuji saunu a chtěl bych se zeptat, zda není možnost vyřešit problém se vstupem na terasu. V tomto období je schod za dveřmi silně namrznut včetně podlahy pod schodem a hrozí uklouznutí a popřípadě zranění (již několikrát jsem taky pěkně uklouzl a nejsem sám). Není tedy možnost s tímto problémem něco udělat? Předem děkuji za odpověď!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Na tento dotaz již bylo odpovězeno (6.1.2016). Hezký den PBRK

  • Monika
  • (Dotaz byl položen dne 7.1.2016 v 23:24 hod.)

Dobry den, chtela bych Vam moc podekovat za sedatka u sauny a u pary. Jsou vyborna a vyborne umistena. Dekuju!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že se využijí ku prospěchu. Těšíme se na Vaši další návštěvu PBRK

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 6.1.2016 v 17:43 hod.)

Drobný nápad : pravidelně navštěvuji saunu a zaznamenal jsem, jak řada návštěvníků uklouzla na namrzlém schůdku za dveřmi na venkovní terasu. Když už v projektu "prošlo" takové řešení, není možno pod schůdek nainstalovat smyčku topného kabelu a takto rychle a jednoduše odstranit riziko úrazu návštěvníků? Ještě dotaz k mokrému baru - je tam uvedena informace o provozu v pátek, v sobotu a v neděli, ovšem zavřeno je permanentně. Jaký bude další provoz? Běhat ze sauny dolů k bazénu je opravdu krkolomné řešení...Těším se na odpověď i s dalšími návštěvníky sauny.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, o problému s namrzajícím schůdkem již víme, děkujeme. Bohužel rychlé a především efektivní řešení neexistuje. Pokud bude topný kabel ve schodě, bude se led tvořit stejně, jen o něco níž. Prozatím prosíme návštěvníky, aby byli opatrní a hlavně, aby se vždy osušili, než vyjdou na terasu. Jedině tím můžeme namrzání zmírnit. Dlouhodobé řešení hledáme. Děkujeme za pochopení.

Mokrý bar bude z ekonomických důvodů od 1. 2. 2016 zrušen zcela. PBRK

  • Pavlína
  • (Dotaz byl položen dne 2.1.2016 v 17:53 hod.)

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda budete na internetu zveřejňovat průběžné pořadí celoroční soutěže La Manche. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano rádi bychom. Cca po týdnu bude na stránky vložena tabulka s průběžnými výsledky. Těšíme se na hojnou účast, PBRK.

  • Marie
  • (Dotaz byl položen dne 28.12.2015 v 12:56 hod.)

Dobrý den, dveře v dámských sprchách, ty mezi sušárnou a sprchami, návštěvnice velmi často nezavírají a když se člověk pak sprchuje, táhne tam odtud studený vzduch. Nešly by tam dát samozavírací dveře? Také by možná neuškodilo častěji spláchnout podlahu ve sprchách, dost často se stává, že je poseta černými žmolky... Jinak bazén chválím a jsem pravidelná návštěvnice :-) Maruška

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že jste u nás spokojená. O Vašem návrhu budeme uvažovat. Děkujeme PBRK

  • Monika
  • (Dotaz byl položen dne 16.11.2015 v 16:08 hod.)

Dobrý den, měla bych na vás dotaz. Nebylo by možné přidělat sedatko pro vozickare ve sprchach u páry a u sauny?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za připomínku. Tuto možnost zvážíme. Přejeme hezký den PBRK.

« Previous 1 2 3 4 5 6 7 9 12 Next »