Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Chick
  • (Dotaz byl položen dne 5.12.2013 v 1:22 hod.)

1/Počet návštěvníků už je opět čitelný,děkuji. 1/S kamerou a přenosem Vám neporadím,chce to asi odborníka 3/PLAVKY - upozornění pro návštěvníky Od 1.2.2011 bude jednoznačně vyžadováno dodržování bodu 3. návštěvního řádu, který se týká plaveckého úboru. Na obrázku níže naleznete vzory plavek povolených ke koupání. K opatření bylo přistoupeno z těchto důvodů. Děkujeme Vám za pochopení. TAK TOTO DODRŽOVÁNÍ JEDNOZNAČNĚ POŽADUJTE

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, kapacita návštěvní knihy neumožňuje komplexní odpověď. Proto Vám byla zpráva zaslána na mail. Bohužel je neplatný. Pokud máte stále zájem, ozvěte se na jana.kotyzova@bazenrk.cz, rádi s Vámi celou věc probereme. Přejeme klidný předvánoční čas  PBRK

  • eva
  • (Dotaz byl položen dne 4.12.2013 v 13:14 hod.)

Dobrý den, mám dotaz ohledně úpravy bazénové vody v době pro veřejnost a v době školního plavání. S dcerou chodíme pravidelně plavat ,vše ok, ale po včerejším plavání se školou se mě vrátila domů s vyrážkou a červenýma očima, z osušky byl cítit silně chlór, Moje otázka zní:je úprava vody stejná,jak pro veřejnost tak pro školy?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano voda je upravována naprosto stejně. Rozdíl může být v průběhu samotné návštěvy. Jednou z možností je, že děti v plavecké škole mají náročnější program (např. se více potápějí s otevřenýma očima) a ve sprchách s nimi není rodič, který by na každé zvlášť dohlédl, zda se řádně osprchovaly a osušily. Děkujeme PBRK

  • Honza
  • (Dotaz byl položen dne 3.12.2013 v 23:45 hod.)

Dobrý den, takže chcete říct, že pokuď se prokáže podle ankety, že zákazníci byli spokojenější dříve než teď steně to nezměníte?rozumím tomu dobře?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nikoli - chceme tím říct, že každý zákazník si přeje něco jiného :) Bude-li to v našich silách, rádi vyhovíme většině. S přáním klidného předvánočního času PBRK

  • bondy
  • (Dotaz byl položen dne 2.12.2013 v 21:16 hod.)

ahoj, udelejte anketu na saunu v pondeli a ve ctvrtek. at ma honza klid. mohl bych prosim nekde zjistit jak je prave v techto dnech sauna vyuzivana. dekuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, statistiku právě připravujeme a anketa pro zákazníky započne 9.12.2013. Předem děkujeme za Váš názor. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • Alena
  • (Dotaz byl položen dne 1.12.2013 v 10:48 hod.)

Dobrý den, lze Vánoční poukázky zaslat na adresu a zaplatiti dobírkou? Nebo je nutné si je osobně vyzvednout a zaplatiti na místě? Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano je to možné. Jen je třeba zaslat písemnou objednávku (např. mailem). V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. 494 323 289. S přáním krásného dne PBRK

  • Chick
  • (Dotaz byl položen dne 30.11.2013 v 15:25 hod.)

Dobrý den,čtu o stále přetrvávajících problémech a že budou vyřešeny.Ale je to pořád stejné:počet návštěvníků na hl.straně je vidět jen půl (ani ne)čísla,kamera ukazuje staré snímky i po zavření a obnovení stránky a kdykoliv jsem na bazénu,vždycky narazím na pár chlapů v ,,plavkách" ,ze kterých se naruby obracejí kapsy,ač je to zakázáno takové plavky sem nosit.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za analýzu. Jaké navrhujete řešení? Děkujeme PBRK

  • Honza
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2013 v 17:46 hod.)

Dobrý den, chtěl jsem o5 otevřít tema sauna, chodime v celku pravidelně a nějak toto rozhodnutí nikdo z nás nechápe, bylo by možné udělat anketu spokojenosti aby se zákazníci sami vyjádřili jak jim to vyhovovalo více?zda jak se chodilo ještě v říjnu a nebo ( zpackaně ) teď ? podle výsledku ankety pak upravit návštěvnost do sauny? Děkuji za odpověd a přeji hezký den Honza

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, anketu samozřejmě připravit můžeme. Rádi vyhovíme přáním zákazníků, pokud je jednoznačně vysloví. Ale předem upozorňujeme, abyste od toho neočekával nějaké zázračné řešení. Každý návštěvník má svůj názor, o tom jsme se již několikrát osobně přesvědčili, a bohužel nelze vyhovět všem. Hezký den i Vám, PBRK

  • Petr
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2013 v 17:01 hod.)

Neuvažujete, že v době oprav parních komor uděláte saunu společnou pro muže i ženy po celý týden? Myslím, že by to většina lidí, kteří se chtějí ohřát, uvítala.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, provoz sauny se měnit nebude. Děkujeme PBRK

  • Jenda
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2013 v 16:26 hod.)

Dobrý den , je tam furt ten trapný zákaz koupaní se v kraťasech? že pojedem kdyžtak rovnou jinam.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, změnou vedení k žádným úpravám Návštěvního řádu (ani v bodu vhodného plaveckého úboru) prozatím nedošlo a ani se nechystá. Děkujeme za pochopení PBRK

  • Jana Špačková
  • (Dotaz byl položen dne 26.11.2013 v 7:56 hod.)

Chtěla bych vedení bazénů touto cestou poděkovat. Asi před 10 dny jsem jménem cvičenek aquafitness psala stížnost , že při cvičení nejde hudba ani mikrofon cvičitelky. Již další hodina byla s hudbou , sice řešena přenosným rádiem, ale účel to splnilo. Ještě jednou děkujeme za rychlé vyřízení a těšíme se na další cvičení. Jménem cvičenek - Jana Špačková

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, toto je jen provizorní řešení, které bude využito, pokud zklame hlavní ozvučovací zařízení. Děkujeme za uznání, hezký den PBRK.

  • Sandra Moravcová
  • (Dotaz byl položen dne 24.11.2013 v 12:31 hod.)

Dobrý den, máte v plánu rozširovat saunu? Pro její velkou oblibu je kapacitně nedostačující, obvzlášt nyní v chladném počasí. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, v nejbližší době se žádná další změna sauny neplánuje. Děkujeme PBRK

  • Kristýna
  • (Dotaz byl položen dne 22.11.2013 v 18:57 hod.)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, je-li možné, pořádat častěji Plavání při svíčkách, a to v sobotu. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, další plavání při svíčkách můžete navštívit mezi Vánočními svátky. Přejeme mnoho dlaších spokojených chvil strávených v PBRK.

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 19.11.2013 v 8:24 hod.)

Pokud bude příště nedostupná část služeb bazénu, jako 15.11.2013 pro soukromou akci, bude toto zohledněno ve výši vstupného pro běžné návštěvníky ????

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, výši vstupného lze upravit například v případech nenadálé havárie, kdy není možné návštěvníky upozornit předem. A ti jsou tak připraveni o možnost volby, kdy náš bazén navštívit. Děkujeme a těšíme se na vaši návštěvu PBRK

  • Pavel
  • (Dotaz byl položen dne 15.11.2013 v 10:51 hod.)

Dobrý den, chtěl bych upozornit OPĚT na nefungující webkameru.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za upozornění. V těchto dnech probíhají na PBRK revize elektro instalace a při každém přerušení energije, je třeba kamery restartovat. Prosíme o trochu trpělivosti. Až budou revize dokončeny, měly výpadky ustat. Hezký den PBRK

  • Jana Špačková
  • (Dotaz byl položen dne 14.11.2013 v 22:27 hod.)

Podáváme tímto způsobem stížnost na nedodržení nabízených podmínek . Navštěvujeme v bazénu aqua aerobik, který má být při hudbě a pod vedením cvičitelky. Od října nefunguje hudební doprovod, ani mikrofon cvičitelky. Žádáme Vás o zajištění nápravy , nebo zrušení nevyhovujícího cvičení a vrácení peněz cvičenkám. Myslíme, že by šla situace vyřešil alespoň přenosným rádiem. Děkujeme za nápravu. Jménem cvičenek - Jana Špačková

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, každý odborník vám potvrdí, že ozvučit tak velký prostor a navíc s vodní plochou je dost složitá záležitost. Navíc tato elektronika velice trpí působením vysokých teplot a vlhka. Z toho důvodu často vznikají problémy. Děkujeme za upozornění, za nepříjemnosti se omlouváme. O problému víme a snažíme se ho řešit. PBRK

  • Alisa
  • (Dotaz byl položen dne 9.11.2013 v 13:56 hod.)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte v šatnách, bazénech a v páře jak normální tak aromatické bezpečnostní kamery?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, v párách (ani v jedné) kamery nejsou. Hezký den PBRK

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 31.10.2013 v 20:20 hod.)

Ne vždy jsou změny krokem k lepšímu, to platí zrovna o nedělní sauně vyhrazené do 15 hod. mužům! Zablokovat saunu o víkendu pro možnost užití rodinami, evidentně není nejlepší nápad, to se nové vedení bazénu moc nepředvedlo. Jsem také zvědav, jak se na čistotě v prostorách bazénu projeví nově přidané 4 sanitární hodiny ?!?!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ohledně změny vyhrazených dní v sauně, již bylo odpovězeno. Děkujeme. Co se týče posunutí otvírací doby po plavecké škole. Důvodem je především zvyšující se zájem škol a to přináší vyšší nároky na zajištění odpovídající kvality vody v bazénu. Zajímají-li Vás podrobnosti a konkrétní čísla, jste srdečně zván na osobní konzultaci. S přátelským pozdravem PBRK

  • Jana
  • (Dotaz byl položen dne 30.10.2013 v 18:38 hod.)

Dobrý den, proč se mění funkční rozvrh sauny?? Ženy chodit v pondělí nebudou a já jsem se svým partnerem chodila pravidelně! Nevím, proč měníte zažité? To kvůli několika feministkám??

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, na toto již bylo odpovězeno u předchozího dotazu (pan Robert, 22.10.). Děkujeme PBRK

  • Michaela
  • (Dotaz byl položen dne 29.10.2013 v 7:29 hod.)

Dobrý den, nejspíš jsem ztratila čip do bazénu, kde jsem měla dobité peníze..existuje nějaké jiné řešení než koupě nového čipu a dobití peněz znova? děkuji za odpověď

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, pokud si jste jistá, že čip nenajdete, zastavte se co nejdříve na recepci. Ztracený čip zablokujeme a peníze z něj přehrajeme na nový. Za nový čip zaplatíte 150 Kč. Jednou zablokovaný čip už nejde odblokovat. Děkujeme a přejeme, aby se našel, PBRK

  • simonka
  • (Dotaz byl položen dne 27.10.2013 v 18:12 hod.)

Ahoj dobry den otevřene bázen zítra svatní svátek.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano bude otevřeno od 10:00 do 21:00. Děkujeme a těšíme se na návštěvu, PBRK

« Previous 1 4 7 8 9 10 11 12 Next »