Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Alena
  • (Dotaz byl položen dne 1.12.2013 v 10:48 hod.)

Dobrý den, lze Vánoční poukázky zaslat na adresu a zaplatiti dobírkou? Nebo je nutné si je osobně vyzvednout a zaplatiti na místě? Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano je to možné. Jen je třeba zaslat písemnou objednávku (např. mailem). V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. 494 323 289. S přáním krásného dne PBRK

  • Chick
  • (Dotaz byl položen dne 30.11.2013 v 15:25 hod.)

Dobrý den,čtu o stále přetrvávajících problémech a že budou vyřešeny.Ale je to pořád stejné:počet návštěvníků na hl.straně je vidět jen půl (ani ne)čísla,kamera ukazuje staré snímky i po zavření a obnovení stránky a kdykoliv jsem na bazénu,vždycky narazím na pár chlapů v ,,plavkách" ,ze kterých se naruby obracejí kapsy,ač je to zakázáno takové plavky sem nosit.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za analýzu. Jaké navrhujete řešení? Děkujeme PBRK

  • Honza
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2013 v 17:46 hod.)

Dobrý den, chtěl jsem o5 otevřít tema sauna, chodime v celku pravidelně a nějak toto rozhodnutí nikdo z nás nechápe, bylo by možné udělat anketu spokojenosti aby se zákazníci sami vyjádřili jak jim to vyhovovalo více?zda jak se chodilo ještě v říjnu a nebo ( zpackaně ) teď ? podle výsledku ankety pak upravit návštěvnost do sauny? Děkuji za odpověd a přeji hezký den Honza

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, anketu samozřejmě připravit můžeme. Rádi vyhovíme přáním zákazníků, pokud je jednoznačně vysloví. Ale předem upozorňujeme, abyste od toho neočekával nějaké zázračné řešení. Každý návštěvník má svůj názor, o tom jsme se již několikrát osobně přesvědčili, a bohužel nelze vyhovět všem. Hezký den i Vám, PBRK

  • Petr
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2013 v 17:01 hod.)

Neuvažujete, že v době oprav parních komor uděláte saunu společnou pro muže i ženy po celý týden? Myslím, že by to většina lidí, kteří se chtějí ohřát, uvítala.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, provoz sauny se měnit nebude. Děkujeme PBRK

  • Jenda
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2013 v 16:26 hod.)

Dobrý den , je tam furt ten trapný zákaz koupaní se v kraťasech? že pojedem kdyžtak rovnou jinam.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, změnou vedení k žádným úpravám Návštěvního řádu (ani v bodu vhodného plaveckého úboru) prozatím nedošlo a ani se nechystá. Děkujeme za pochopení PBRK

  • Jana Špačková
  • (Dotaz byl položen dne 26.11.2013 v 7:56 hod.)

Chtěla bych vedení bazénů touto cestou poděkovat. Asi před 10 dny jsem jménem cvičenek aquafitness psala stížnost , že při cvičení nejde hudba ani mikrofon cvičitelky. Již další hodina byla s hudbou , sice řešena přenosným rádiem, ale účel to splnilo. Ještě jednou děkujeme za rychlé vyřízení a těšíme se na další cvičení. Jménem cvičenek - Jana Špačková

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, toto je jen provizorní řešení, které bude využito, pokud zklame hlavní ozvučovací zařízení. Děkujeme za uznání, hezký den PBRK.

  • Sandra Moravcová
  • (Dotaz byl položen dne 24.11.2013 v 12:31 hod.)

Dobrý den, máte v plánu rozširovat saunu? Pro její velkou oblibu je kapacitně nedostačující, obvzlášt nyní v chladném počasí. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, v nejbližší době se žádná další změna sauny neplánuje. Děkujeme PBRK

  • Kristýna
  • (Dotaz byl položen dne 22.11.2013 v 18:57 hod.)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, je-li možné, pořádat častěji Plavání při svíčkách, a to v sobotu. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, další plavání při svíčkách můžete navštívit mezi Vánočními svátky. Přejeme mnoho dlaších spokojených chvil strávených v PBRK.

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 19.11.2013 v 8:24 hod.)

Pokud bude příště nedostupná část služeb bazénu, jako 15.11.2013 pro soukromou akci, bude toto zohledněno ve výši vstupného pro běžné návštěvníky ????

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, výši vstupného lze upravit například v případech nenadálé havárie, kdy není možné návštěvníky upozornit předem. A ti jsou tak připraveni o možnost volby, kdy náš bazén navštívit. Děkujeme a těšíme se na vaši návštěvu PBRK

  • Pavel
  • (Dotaz byl položen dne 15.11.2013 v 10:51 hod.)

Dobrý den, chtěl bych upozornit OPĚT na nefungující webkameru.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za upozornění. V těchto dnech probíhají na PBRK revize elektro instalace a při každém přerušení energije, je třeba kamery restartovat. Prosíme o trochu trpělivosti. Až budou revize dokončeny, měly výpadky ustat. Hezký den PBRK

  • Jana Špačková
  • (Dotaz byl položen dne 14.11.2013 v 22:27 hod.)

Podáváme tímto způsobem stížnost na nedodržení nabízených podmínek . Navštěvujeme v bazénu aqua aerobik, který má být při hudbě a pod vedením cvičitelky. Od října nefunguje hudební doprovod, ani mikrofon cvičitelky. Žádáme Vás o zajištění nápravy , nebo zrušení nevyhovujícího cvičení a vrácení peněz cvičenkám. Myslíme, že by šla situace vyřešil alespoň přenosným rádiem. Děkujeme za nápravu. Jménem cvičenek - Jana Špačková

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, každý odborník vám potvrdí, že ozvučit tak velký prostor a navíc s vodní plochou je dost složitá záležitost. Navíc tato elektronika velice trpí působením vysokých teplot a vlhka. Z toho důvodu často vznikají problémy. Děkujeme za upozornění, za nepříjemnosti se omlouváme. O problému víme a snažíme se ho řešit. PBRK

  • Alisa
  • (Dotaz byl položen dne 9.11.2013 v 13:56 hod.)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte v šatnách, bazénech a v páře jak normální tak aromatické bezpečnostní kamery?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, v párách (ani v jedné) kamery nejsou. Hezký den PBRK

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 31.10.2013 v 20:20 hod.)

Ne vždy jsou změny krokem k lepšímu, to platí zrovna o nedělní sauně vyhrazené do 15 hod. mužům! Zablokovat saunu o víkendu pro možnost užití rodinami, evidentně není nejlepší nápad, to se nové vedení bazénu moc nepředvedlo. Jsem také zvědav, jak se na čistotě v prostorách bazénu projeví nově přidané 4 sanitární hodiny ?!?!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ohledně změny vyhrazených dní v sauně, již bylo odpovězeno. Děkujeme. Co se týče posunutí otvírací doby po plavecké škole. Důvodem je především zvyšující se zájem škol a to přináší vyšší nároky na zajištění odpovídající kvality vody v bazénu. Zajímají-li Vás podrobnosti a konkrétní čísla, jste srdečně zván na osobní konzultaci. S přátelským pozdravem PBRK

  • Jana
  • (Dotaz byl položen dne 30.10.2013 v 18:38 hod.)

Dobrý den, proč se mění funkční rozvrh sauny?? Ženy chodit v pondělí nebudou a já jsem se svým partnerem chodila pravidelně! Nevím, proč měníte zažité? To kvůli několika feministkám??

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, na toto již bylo odpovězeno u předchozího dotazu (pan Robert, 22.10.). Děkujeme PBRK

  • Michaela
  • (Dotaz byl položen dne 29.10.2013 v 7:29 hod.)

Dobrý den, nejspíš jsem ztratila čip do bazénu, kde jsem měla dobité peníze..existuje nějaké jiné řešení než koupě nového čipu a dobití peněz znova? děkuji za odpověď

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, pokud si jste jistá, že čip nenajdete, zastavte se co nejdříve na recepci. Ztracený čip zablokujeme a peníze z něj přehrajeme na nový. Za nový čip zaplatíte 150 Kč. Jednou zablokovaný čip už nejde odblokovat. Děkujeme a přejeme, aby se našel, PBRK

  • simonka
  • (Dotaz byl položen dne 27.10.2013 v 18:12 hod.)

Ahoj dobry den otevřene bázen zítra svatní svátek.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano bude otevřeno od 10:00 do 21:00. Děkujeme a těšíme se na návštěvu, PBRK

  • Robert
  • (Dotaz byl položen dne 22.10.2013 v 16:23 hod.)

Dobrý den, dovoluji si reagovat na vaše rozhodnutí o změně rozvrhu hodin v sauně.Navštěvuji bazén a saunu pravidelně od otevření a proto chápu,že chcete vyhradit další den saunování ženám,pokud vím bylo to již dříve od nich požadováno. Ovšem vyhradit neděli od 10-15 hod. mužům je absolutní nesmysl.O víkendu navštěvují bazén celé rodiny a páry a tohle rozhodnutí jim zabrání navštívit saunu.Navíc v tuto dobu v neděli nebyla sauna moc přeplněná a požitek ze saunování byl rozhodně větší než jiný den společné sauny.Domnívám se, ze své zkušenosti pravidelného celoročního navštěvníka,že tato nedělní změna nic dobrého nepřinese. Děkuji R.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, saunu pro muže (a pro ženy) jsme přidali na základě požadavků, dle kterého byl jeden den málo. Snahou bylo rozvrhnout dny tak, aby byly více méně spravedlivé. Vyhověli jsme tedy tímto způsobem. Zda se osvědčí, uvidíme. Děkujeme za vaši připomínku PBRK

  • Matt
  • (Dotaz byl položen dne 19.10.2013 v 14:25 hod.)

hi there the webcam still not working its showing only as a picture. it dnt seem to be live moving. please can you fix this issue

Odpověď z bazénu:

Hi, that's all right. Our webcam every five minutes transmits only pictures. Thank you PBRK

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 9.10.2013 v 12:39 hod.)

Když otevřu hlavní stránku bazénu RK, najdu na webkameře snímek ze 4.10. 2013 Je možno toto prověřit? V anonci na koupání bez plavek je uvedeno, že jsou kamery samozřejmě vypnuty..... Přesvědčil se autor těchto slov, že to tak opravdu je? Při posledním plavání bez plavek byly kamery - nebo alespoň ta, která je směrována na stránku bazénu - tak jako vždy v provozu....

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za upozornění. Webkamera je již zprovozněna. Ohledně Nahatého koupání bude dohlédnuto na řádné dodržování všech deklarovaných pravidel. Děkujeme a přejeme hezký den PBRK

  • Václav
  • (Dotaz byl položen dne 6.10.2013 v 19:45 hod.)

Dobrý den , již od pátku 4.10. zase nejde webová kamera. Prosím o nápravu. Děkuji Václav

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme zaupozornění. Na odstranění závady se pracuje. Prosíme o trpělivost. PBRK

« Previous 1 4 7 8 9 10 11 12 Next »