Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • romels
  • (Dotaz byl položen dne 26.12.2013 v 14:05 hod.)

Zdravím,mohu se zúčastnit koupání bez plavek jako jednotlivec,sám bez partnerky???

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel pravidla našeho Nahatého koupání umožňují vstup mužům pouze s partnerkou. Děkujeme za pochopení. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • michal
  • (Dotaz byl položen dne 26.12.2013 v 12:03 hod.)

dobry den vsiml jsem si ,že kdyz turniketem prochazi deti se zlutym cipem tak to za pípa a na modry to nedela, je chyba v cipu nebo to tak je zamerne?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, je to znamení pro recepční, že prochází čip se slevou. Děkujeme za dotaz a přejeme hezký den PBRK.

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 21.12.2013 v 16:37 hod.)

webkamera skončila 17.12.v 10:09:29,uděláte s tím ještě letos něco?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za upozornění. PBRK

  • věrný návštěvník
  • (Dotaz byl položen dne 17.12.2013 v 7:47 hod.)

Dobrý den, chodím do bazénu pravidelně již 2 roky a pořád si říkám jak to děláte že teplota vzduchu a vody se za ty dva roky nijak nezměnila. To ji tam máte na ty tabuli nalepenou? Ze svých zkušeností vím, že se tam teplota mění.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nejsme si jistí, kterou hodnotu myslíte? Každopádně na internetu a na světelné tabuli nad plavčíkárnou je teplota uvedena jako obecná informace pro návštěvníky, nutnost jejího uvedení je dána přepisovou normou. Jinak pokud by vás zajímala skutečná-aktuální teplota, pak digitální teploměr na měření vzduchu visí na stěně u vchodu do dámských sprch a ruční teploměr na vodu mají k dispozici plavčíci. Jinak teplotní čidla na regulaci teploty (jak vzduchu, tak vody) jsou zabudována v jednotlivých bazénech a na stěnách. Ta jsou napřímo spojena se strojovnou. Děkujeme za dotaz, PBRK

  • tomas
  • (Dotaz byl položen dne 12.12.2013 v 8:19 hod.)

Dobrý den, je možné si zarezervovat saunu ? Kolik by to stálo? Jednalo by se o všední den v podvečerních hodinách pro cca 2 a ž10 osob, na 2 hodiny.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano saunu si lze rezervovat. Základní cena je 1.500 Kč na 2 hodiny. V případě vážného zájmu nás kontaktujte na tel.: 494 323 289 nebo na recepce@bazenrk.cz. Děkujeme a přejeme hezký den PBRK

  • Michal
  • (Dotaz byl položen dne 10.12.2013 v 13:05 hod.)

Dobrý den, chci se zeptat kolik stojí rezervace jedné dráhy na jednu hodinu. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, základní cena rezervace dráhy je 420,-/hodinu (v týdnu) nebo 475,-/hod (o víkendu). Dále je cena ovlivněna termínem, sezónou a rozsáhlostí objednávky. Děkujeme PBRK

  • Chick
  • (Dotaz byl položen dne 5.12.2013 v 1:22 hod.)

1/Počet návštěvníků už je opět čitelný,děkuji. 1/S kamerou a přenosem Vám neporadím,chce to asi odborníka 3/PLAVKY - upozornění pro návštěvníky Od 1.2.2011 bude jednoznačně vyžadováno dodržování bodu 3. návštěvního řádu, který se týká plaveckého úboru. Na obrázku níže naleznete vzory plavek povolených ke koupání. K opatření bylo přistoupeno z těchto důvodů. Děkujeme Vám za pochopení. TAK TOTO DODRŽOVÁNÍ JEDNOZNAČNĚ POŽADUJTE

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, kapacita návštěvní knihy neumožňuje komplexní odpověď. Proto Vám byla zpráva zaslána na mail. Bohužel je neplatný. Pokud máte stále zájem, ozvěte se na jana.kotyzova@bazenrk.cz, rádi s Vámi celou věc probereme. Přejeme klidný předvánoční čas  PBRK

  • eva
  • (Dotaz byl položen dne 4.12.2013 v 13:14 hod.)

Dobrý den, mám dotaz ohledně úpravy bazénové vody v době pro veřejnost a v době školního plavání. S dcerou chodíme pravidelně plavat ,vše ok, ale po včerejším plavání se školou se mě vrátila domů s vyrážkou a červenýma očima, z osušky byl cítit silně chlór, Moje otázka zní:je úprava vody stejná,jak pro veřejnost tak pro školy?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano voda je upravována naprosto stejně. Rozdíl může být v průběhu samotné návštěvy. Jednou z možností je, že děti v plavecké škole mají náročnější program (např. se více potápějí s otevřenýma očima) a ve sprchách s nimi není rodič, který by na každé zvlášť dohlédl, zda se řádně osprchovaly a osušily. Děkujeme PBRK

  • Honza
  • (Dotaz byl položen dne 3.12.2013 v 23:45 hod.)

Dobrý den, takže chcete říct, že pokuď se prokáže podle ankety, že zákazníci byli spokojenější dříve než teď steně to nezměníte?rozumím tomu dobře?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nikoli - chceme tím říct, že každý zákazník si přeje něco jiného :) Bude-li to v našich silách, rádi vyhovíme většině. S přáním klidného předvánočního času PBRK

  • bondy
  • (Dotaz byl položen dne 2.12.2013 v 21:16 hod.)

ahoj, udelejte anketu na saunu v pondeli a ve ctvrtek. at ma honza klid. mohl bych prosim nekde zjistit jak je prave v techto dnech sauna vyuzivana. dekuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, statistiku právě připravujeme a anketa pro zákazníky započne 9.12.2013. Předem děkujeme za Váš názor. Přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK.

  • Alena
  • (Dotaz byl položen dne 1.12.2013 v 10:48 hod.)

Dobrý den, lze Vánoční poukázky zaslat na adresu a zaplatiti dobírkou? Nebo je nutné si je osobně vyzvednout a zaplatiti na místě? Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano je to možné. Jen je třeba zaslat písemnou objednávku (např. mailem). V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. 494 323 289. S přáním krásného dne PBRK

  • Chick
  • (Dotaz byl položen dne 30.11.2013 v 15:25 hod.)

Dobrý den,čtu o stále přetrvávajících problémech a že budou vyřešeny.Ale je to pořád stejné:počet návštěvníků na hl.straně je vidět jen půl (ani ne)čísla,kamera ukazuje staré snímky i po zavření a obnovení stránky a kdykoliv jsem na bazénu,vždycky narazím na pár chlapů v ,,plavkách" ,ze kterých se naruby obracejí kapsy,ač je to zakázáno takové plavky sem nosit.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za analýzu. Jaké navrhujete řešení? Děkujeme PBRK

  • Honza
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2013 v 17:46 hod.)

Dobrý den, chtěl jsem o5 otevřít tema sauna, chodime v celku pravidelně a nějak toto rozhodnutí nikdo z nás nechápe, bylo by možné udělat anketu spokojenosti aby se zákazníci sami vyjádřili jak jim to vyhovovalo více?zda jak se chodilo ještě v říjnu a nebo ( zpackaně ) teď ? podle výsledku ankety pak upravit návštěvnost do sauny? Děkuji za odpověd a přeji hezký den Honza

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, anketu samozřejmě připravit můžeme. Rádi vyhovíme přáním zákazníků, pokud je jednoznačně vysloví. Ale předem upozorňujeme, abyste od toho neočekával nějaké zázračné řešení. Každý návštěvník má svůj názor, o tom jsme se již několikrát osobně přesvědčili, a bohužel nelze vyhovět všem. Hezký den i Vám, PBRK

  • Petr
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2013 v 17:01 hod.)

Neuvažujete, že v době oprav parních komor uděláte saunu společnou pro muže i ženy po celý týden? Myslím, že by to většina lidí, kteří se chtějí ohřát, uvítala.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, provoz sauny se měnit nebude. Děkujeme PBRK

  • Jenda
  • (Dotaz byl položen dne 27.11.2013 v 16:26 hod.)

Dobrý den , je tam furt ten trapný zákaz koupaní se v kraťasech? že pojedem kdyžtak rovnou jinam.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, změnou vedení k žádným úpravám Návštěvního řádu (ani v bodu vhodného plaveckého úboru) prozatím nedošlo a ani se nechystá. Děkujeme za pochopení PBRK

  • Jana Špačková
  • (Dotaz byl položen dne 26.11.2013 v 7:56 hod.)

Chtěla bych vedení bazénů touto cestou poděkovat. Asi před 10 dny jsem jménem cvičenek aquafitness psala stížnost , že při cvičení nejde hudba ani mikrofon cvičitelky. Již další hodina byla s hudbou , sice řešena přenosným rádiem, ale účel to splnilo. Ještě jednou děkujeme za rychlé vyřízení a těšíme se na další cvičení. Jménem cvičenek - Jana Špačková

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, toto je jen provizorní řešení, které bude využito, pokud zklame hlavní ozvučovací zařízení. Děkujeme za uznání, hezký den PBRK.

  • Sandra Moravcová
  • (Dotaz byl položen dne 24.11.2013 v 12:31 hod.)

Dobrý den, máte v plánu rozširovat saunu? Pro její velkou oblibu je kapacitně nedostačující, obvzlášt nyní v chladném počasí. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, v nejbližší době se žádná další změna sauny neplánuje. Děkujeme PBRK

  • Kristýna
  • (Dotaz byl položen dne 22.11.2013 v 18:57 hod.)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, je-li možné, pořádat častěji Plavání při svíčkách, a to v sobotu. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, další plavání při svíčkách můžete navštívit mezi Vánočními svátky. Přejeme mnoho dlaších spokojených chvil strávených v PBRK.

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 19.11.2013 v 8:24 hod.)

Pokud bude příště nedostupná část služeb bazénu, jako 15.11.2013 pro soukromou akci, bude toto zohledněno ve výši vstupného pro běžné návštěvníky ????

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, výši vstupného lze upravit například v případech nenadálé havárie, kdy není možné návštěvníky upozornit předem. A ti jsou tak připraveni o možnost volby, kdy náš bazén navštívit. Děkujeme a těšíme se na vaši návštěvu PBRK

  • Pavel
  • (Dotaz byl položen dne 15.11.2013 v 10:51 hod.)

Dobrý den, chtěl bych upozornit OPĚT na nefungující webkameru.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za upozornění. V těchto dnech probíhají na PBRK revize elektro instalace a při každém přerušení energije, je třeba kamery restartovat. Prosíme o trochu trpělivosti. Až budou revize dokončeny, měly výpadky ustat. Hezký den PBRK

« Previous 1 4 7 8 9 10 11 12 13 Next »