Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Radek
  • (Dotaz byl položen dne 26.6.2019 v 18:14 hod.)

Dobrý den, nefunguje počítadlo na hlavni stránce. Bylo by možné ho zprovoznit? Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel nás postihl krátký výpadek této služby. Nyní je počítadlo již plně funkční. Děkujeme za Váš dotaz a přejeme příjemný den. PBRK

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 25.3.2019 v 20:47 hod.)

Když má někdo dotaz, nepřjde mě jako dostatečná odpověd že bylo odpovězeno v minulém dotazu,je těžké zjistit kdy to asi tak bylo

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, zřejmě reagujete na odpověď ohledně plavání se ZPŠ. Obě zprávy jsou hned po sobě 9.1. a 10.1.2019 Děkujeme a přejeme příjemný den. PBRK

 

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 16.3.2019 v 19:59 hod.)

Dobrý den Dnes v rámci akce jsme si odpoledne požádali o půjčení kloboučků pro děti. Bylo to super. Dotazy k tomuto: - plánujete pravidelné např. 1* měsíční akce pro děti s dětmi = tento den v zapůjčení kloboučky. - mělo být k zapůjčení i - nafukovací atrakce. S ničím jsme se nesetkali ( a odcházeli okolo 15.hodiny ). Někdy v minulosti zde byla k dispozici skluzavka či molitanový ( nebo nafukovací ) chodník nad vodou. Máte k dispozici něco i nyní? Plánujete zařazení těchto věcí i nějak pravidelně - ne jen 2-3* za rok. Děkuji za vaše vyjádření náhled PS: jinak děti z kloboučků unešené, ne jen ty naše. Možná by jich mohlo být o pár více

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že se dětem atrakce líbily. Zařazujeme je do programu při nejrůznějších příležitostech: pololetní i závěrečné vysvědčení, Den dětí, prázdniny (jarní, podzimní) či svátky (Velikonoce) a mimořádné dny - narozeniny PBRK apod. Atrakce se průběžně mění, protože málo co bohužel vydrží "zájem návštěvníků". Děkujeme za dotaz a těšíme se opět někdy na návštěvu. PBRK

 

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 14.1.2019 v 16:38 hod.)

Dotaz za návštěvníky sauny : kolovala informace, že dojde (konečně) k výměně saunových kamen za výkonnější, snad začátkem ledna...... Nic se neděje, byla to jen fáma???? DĚKUJEME ZA ODPOVĚĎ.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, není to fáma. Je to skutečně pravda! Krásná nová výkonnější kamna jsou již zakoupená a čekáme jen na odbornou firmu na jejich zapojení. Bude to již brzo, můžete se začít těšit. Pohodový den PBRK

  • Petr Musil
  • (Dotaz byl položen dne 13.1.2019 v 15:04 hod.)

Ptám se znovu ohledně bufetu - pokus jste bufet pronajali hotelu Havel, tak snad za určitých podmínek, tedy se ptám znovu, proč se nemohu občerstvit v bufetu i jako poslední návštěvník Bazénu, jak tomu bylo po spoustu let od samého otevření v roce 2010 ? Myslím si, že je chyba na tom, kdo sepisoval nájemní podmínky, .... Jde toto změnit ? Vždyť bufet je součástí bazénu, tak si snad určíte takové podmínky, aby byli spokojeni především návštěvníci Bazénu !!!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, tak snadné to není. Pět let byl bufet "pod ochranou" projektu. Poté už nasalo riziko jeho zrušení. Protože jeho vedení je dost finančně náročné, začala platit různá úsporná opatření. Když byl bufet v plném provozu, měl tři stálé pracovníky a k tomu cca 5-7 brigádnic. Dnes se podařilo vedení Hotelu prozatím zajistit jednu stálou pracovnici a cca 5 brigádnic. Nabídka práce visí neustále jak u nás, v hotelu, tak i na ÚP a jinde. Pokud znáte někoho šikovného, kdo by měl zájem - bereme všemi deseti :) Z pohledu bazénu jsme rádi, že se hotelu daří držet bar, alespoň v současném nastavení. Pokud by si jej do správy před půl rokem nevzali, byli bychom nuceni občerstvení zrušit úplně.

Máte-li další dotazy, stavte se osobně. Zde na podrobnější vysvětlování není prostor. Děkujeme PBRK.

  • Monika Šidlovská
  • (Dotaz byl položen dne 10.1.2019 v 5:02 hod.)

Dobré ranko a hezký den, přeji. Prosím, jak to letos vypadá s plaváním od ZPŠ? Již jsou dané termíny? Děkuji Šidlovská

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, na váš dotaz již bylo odpovězeno u předchozí zprávy. I Vám krásný den PBRK

  • Dagi
  • (Dotaz byl položen dne 9.1.2019 v 11:47 hod.)

Dobrý den, chci se zeptat jestli bude akce Plaveme se ZPŠ pokračovat i v roce 2019. Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano akci "Plavání se ZPŠ" jsme nakloněni i v letošním roce. Bohužel zatím čekáme na propagační materiály. Jakmile je budeme mít, vše zveřejníme na obvyklých místech. Nejbližší termíny jsou 8.1., 22.1. a 5.2.2019. Děkujeme za dotaz, příjemný den PBRK

  • Petr Musil
  • (Dotaz byl položen dne 8.1.2019 v 12:05 hod.)

Dobrý den, v neděli 6.1. jsem byl v bazénu a v sauně a protože mi pěkně vyhládlo, chtěl jsem se občerstvit lahodným párkem, jako jsem byl zvyklý z minulých let, …(do sauny chodím v zimním období od roku 2010), .. ale ouha - do bufetu jsem přišel v 19.31 hod !!! A slečna mi sdělila, že mi nic neprodá, protože se vaří pouze do 19.30 hod, protože bufet zavírá v 20.00 hod. !!! Proč - když b bazénu můžu být až do 20.30 hod.??? A navíc - prý došli v 15 hod. rohlíky, takže by mi stejně nic neprodala, …. Ale PENY je 5 min. od bazénu a mají rohlíky i večer !!! Proč má bufet v nájmu hotel HAVEL ? Proč není otevřeno v bufetu podle otevírací doby bazénu, aby se mohl i poslední spokojený návštěvník Bazénu občerstvit a jít domů spokojený ? Proč ???

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bazénový bufet je od června 2018, z důvodu nedostatku pracovních sil, již plně v režii hotelu Havel. S dotazem se tedy prosím obraťte tam. Děkujeme za pochopení PBRK.

  • Tomáš Arnošt
  • (Dotaz byl položen dne 4.1.2019 v 21:10 hod.)

Dobrý den Chci se zeptat kdy se změní na televizi v sauně program ,ten stávající známe skoro zpaměti.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nové video již je nahrané a plánujeme v brzké době přidat i další. Děkujeme za zajímavou připomínku a těšíme se opět na návštěvu. PBRK

 

  • Dominik
  • (Dotaz byl položen dne 31.12.2018 v 15:36 hod.)

Proč po telefonu říkáte že za 10 miniut zavíráte když máte na netu 74 lidí v bazénové hale. Požaduji vysvětlení !!!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vysvětlení je jednoduché. 31.12.2018 bylo otevřeno do 10:00 do 16:00. Poslední možný vstup do bazénu je vždy 1 hod a 15 min před zavíračkou. Pokud jste tedy volal okolo třetí hodiny nebo i později, správně vám recepční sdělila, že již nemáte jezdit. Lidé, kteří byli v 15:30 v bazénu, jej do 16:00 opustili. Přejeme hezký den, PBRK.

  • Jindra
  • (Dotaz byl položen dne 19.11.2018 v 19:57 hod.)

Dobrý den, prosím, chtěla bych se zeptat, jestli neuvažujete o vyčleněných hodinách v sauně pro rodiče s malými dětmi. Dnes se sešly 3 maminky s dětmi okolo tří let. Chápu, že takto malé děti nevydrží být potichu. Ale pro ostatní uživatelky sauny není možná relaxace při hlučném projevu dětí a při poslouchání pohádek z telefonu. Děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, procento dětských návštěvníků sauny je tak malé, že je neefektivní připravovat vyhrazený otvírací čas jen pro ně. Na druhou stranu se všichni (bez ohledu na věk) musí řídit pravidly saunování a Návštěvním řádem. Pokud toho děti nejsou schopny, pak mohou být z prostor vykázány. To se týká všech pravidel, nejen dodržování klidové zóny. Pokud se nedohodnete sami mezi sebou na místě, obraťte se na službukonající personál. Jsme rádi, že jste u nás spokojeni. Děkujeme PBRK.

  • Kosmar
  • (Dotaz byl položen dne 12.10.2018 v 19:46 hod.)

Dnes v 19:33 nám na suchem baru bylo oznámeno, že se vaří pouze do 19:30???? Na stránkách provozní doby mate do 20:00 a poslední objednávka 15 minut před uzavřením. Žádné info na webu o jakékoliv změně . Tak se ptáme proč ? Děkuji za feedback Košek

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bazénový bufet je od června 2018 již plně v režii hotelu Havel. S dotazem se tedy prosím obraťte tam. Na našich stránkách jsou takové informace, které nám předali. Děkujeme za pochopení, PBRK.

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 1.7.2018 v 19:17 hod.)

Proč je 1.7.k disposici tabulka obsazenosti bazenu na květen a červen a nikoli na červenec?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, již je tabulka obsazenosti na červenec vložena. Děkujeme za upozornění PBRK.

  • Jaromír
  • (Dotaz byl položen dne 24.6.2018 v 10:26 hod.)

Dobrý den, v sobotu jsme si chtěli s přáteli a našimi kojenci navštívit bazén. Po příchodu do bazénu jsme byli nemile překvapeni, že je po dobu letního provozu kojenecký bazén otevřen pouze v pátek od 10:00 do 12:00. Takto nemile překvapené rodiny jsme tam během 5 minut potkali 4. Některé s menšími dětmi jako mi (do jednoho roku) to vzdali a měli taky zkažené odpoledne. Nevím, zda je to z ekonomického důvodu, ale rozhodně to není nic pro rodinu. Vzhledem k tomu, že jsou tatínci většinou pracující tak mají po dobu letního provozu prostě smůlu. Je to smutné. V dnešní uspěchané době chce člověk alespoň o víkendu trávit čas s celou rodinou a né máma doma s miminem a táta s ostatními dětmi do bazénu. Město by mělo dělat víc věcí pro rodinu. Myslím, že zrovna tohle jsou docela dobře investované peníze. Tohle pochopí každý táta, který s tím mimčem do bazénu jde a vidí, jak se při každé další návštěvě zlepšuje.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, v letním období je provoz krytého bazénu z logického hlediska omezen. Hlavní sezóna bazénů je říjen až květen. Poté zájem návštěvníků o tyto služby prudce klesá, neboť se všude nabízí nespočet jiných druhů trávení volného času. Přesto děkujeme za zajímavý podnět, bude jedním z bodů při nejbližším jednání. Hezký den PBRK

  • Monika
  • (Dotaz byl položen dne 18.6.2018 v 11:23 hod.)

dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli nebude do budoucna cvičení floatfit. Je to intenzivní cvičební program, při němž děláte v jednotlivých blocích cvičební prvky, které znáte ze svých oblíbených cvičení cross-training, bosu, TRX a dalších a při tom neustále balancujete na platformě aquabase® , která vás jemně nadnáší na vodní hladině. Děkuji Sloupenská

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za zajímavý podnět. Zvážíme to např. na příští sezónu. Přejeme příjemný den PBRK

  • Monika Šidlovská
  • (Dotaz byl položen dne 26.3.2018 v 19:34 hod.)

Dobrý den, dovolte mi prosím, abych Vás upozornila na chybu, v sekci "plavání se ZPŠ," a to v kalendáři na červen. S přáním hezkého dne, Šidlovská

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za upozornění. Datum jsme opravili. S přáním příjemného dne, PBRK.

  • xxx - jméno bylo z důvodu použitého vulgarismu vymazáno
  • (Dotaz byl položen dne 13.3.2018 v 17:30 hod.)

Myslel jsem si, ze ověřovat si vhodnost či nevhodnost různých druhu plavek už skončilo v 90 letech. Náš 50km výlet na bazén skončil tím, ze plavky bez kapes bez ozdob jen s delšími nohavickami jsou zakazane. Pátrat po smyslu toho kocourkovskeho omezení nemá, smysl, proste se nějaký vouřada probudil o 20 let zpátky.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, zákaz koupacích šortek u nás platí bezmála 4 roky. Je z důvodu hygieny, která "naštěstí" ještě z módy nevyšla. Můžeme vám jen doporučit, než se příště vydáte na výlet, ověřit si podmínky předem např. na internetu. V každém případě děkujeme za návštěvu a těšíme se zase někdy příště. PBRK

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 5.3.2018 v 20:10 hod.)

Pěkný den, je možné zprovoznit prodejní automat na nápoje umístěný v sauně? Argument o ekonomických důvodech zrušení stojanu na vodu je trochu mimo - jeho provoz stíhá nahradit poplatek 20 Kč od jednorázových saunařů (1 barel 150,00 a 100 kelímků 69,00). Tak nám alespoň k nerezovému napajedlu naplňte automat. Děkuji za společnost saunových návštěvníků.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, prodejní automat není naplněn, protože návštěvníci zničili mincovník. O jeho opravě se v současné době neuvažuje. Co se ekonomických důvodů týče, je třeba se na celou věc dívat komplexně. Provoz bazénu, potažmo sauny je velice finančně náročný. Tam, kde to lze, snažíme se šetřit. Barely byly 3-4 denně. Průměrný provoz sauny jen v energiích (od 15 do 20 hod) stojí 3.000,- Těch pár návštěvníků na běžné vstupné (permanentkáři mají saunu zdarma), kteří zaplatí zmiňovaných 20 Kč, nás určitě nevytrhne :) Pokud vás zajímá přesný výpočet či bližší podrobnosti o provozu nebo ekonomice bazénu, stavte se osobně. Zde na to není prostor. Těšíme se na návštěvu, váš PBRK. 

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 5.2.2018 v 18:26 hod.)

Prosba či návrh ? Bude se vedení bazénu zabývat regulací počtu návštěvníků v sauně? Nedělní zážitek, kdy před 18. hodinou bylo v sauně narváno 38 osob, opravdu nemá s normálním saunováním nic společného..... Nával jako v čekárně na autobus, v potírně 82 stupňů, voda v bazénku měla do průhledné taky daleko, o případné desinfekci mokrých lavic v potírně ani nemluvě. Výstup počítadla návštěvníků sauny máte zavedený do systému, neměl by být problém nastavit limit počtu návštěvníků a více nevpustit.... Je možné počítadlo ze sauny umístit i na web bazénu?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano limit lze nastavit a učiníme tak hned, jak se návštěvníci naučí počítadlo používat a respektovat. Tzn. "odčipnutí" při každém příchodu i odchodu. Jinak to naprosto ztrácí význam. Umístění počtu návštěvníků sauny na webové stránky je technicky možné. Nyní je to ve fázi příprav. Děkujeme za dotaz a přejeme příjmený den. PBRK

  • Lukáš
  • (Dotaz byl položen dne 3.2.2018 v 16:59 hod.)

Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, jak moc striktní zákaz je nošení těch "kraťasových plavek". Mám totiž jenom jedny plavky a právě tohoto typu, nicméně nosím je akorát vždy na plavání v krytých bazénech a nikde jinde je nepoužívám. Proto by mě zajímalo, jestli bych i tak mohl jít k Vám plavat, aniž by to byl nějaký problém. Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, na toto již bylo odpovězeno u předchozího dotazu. Děkujeme a přejeme hezký den PBRK.

« Previous 1 2 3 4 7 10 13 Next »