Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Petr Kopecký
  • (Dotaz byl položen dne 30.5.2017 v 8:57 hod.)

Dobrý den, jen se chci zeptat jesliže bude teď bazén uzavřen 14 dní a já budu chodit do jiného bazénu, tak jestli lze napočítat uplavané km "do Hamburku" z jiného bazénu během těchto 14 dní? Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, akce probíhá jen na našem bazéně :) Kilometry uplavané jinde, vám připočteny nebudou. Děkujeme za pochopení a těšíme se opět na návštěvu. PBRK

  • Martin
  • (Dotaz byl položen dne 18.4.2017 v 8:02 hod.)

Dobrý den, já chodím do sauny téměř od začátku a to jen do společné vždy o víkendu z časových důvodu.Nikdy jsem se tam nesetkal s žádným nevhodným chováním vůči nikomu, ať jde o vulgarismy nebo něco jiného.Proto mě při poslední návštěvě překvapilo SOS tlačítko a upozornění psané azbukou a 4 návštěvy plavčíka během 2 hodin jestli je vše v pořádku. Děkuji Martin

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, máte pravdu. Vše bylo, až na občasné drobnosti, v pořádku. Poslední dobou se ale i našeho zařízení dotklo vyšší procento cizinců ubytovaných či zaměstnaných v okolí Rychnova. Bohužel tito se často neseznámí s Návštěvním řádem a svým chováním ruší ostatní návštěvníky či provoz. A jelikož nám velice záleží, aby i nadále bylo vše v pořádku a naši stálí zákazníci se u nás cítili dobře, snažíme se vhodnou prevencí udělat maximum. Děkujeme, za pochopení, a že vám není lhostejné případné nevhodné či neohleduplné chování. Jaké si to v bazénu uděláme, takové to tu budeme mít :)

 

Jen doplnění: SOS tlačítko se do sauny nainstalovalo v lednu 2016 (ihned po zrušení mokrého baru) z bezpečnostních důvodů pro případné zavolání rychlé zdravotní, ale i jiné pomoci. Cedulka je tam proto, neboť se zjistilo, že si ho návštěvníci dostatečně nevšimli (což dokazuje i vaše zpráva). Těšíme se opět na návštěvu. Hezký den PBRK

  • Jitka
  • (Dotaz byl položen dne 5.4.2017 v 15:26 hod.)

Dobrý den, děkuji vedení bazenu, že hájí ženskou saunu. Roky chodím jak do ženské, tak i do smíšené, do smíšené nerada, protože hlučnost a vulgarity některých mužů, stejně jako neohleduplnost při kartáčování (jejich pot stříká všude okolo, to je fakt eklhaft) jsou velmi nepříjemné. A mnoho žen do smíšené nechodí, protože se prostě stydí. K ženské sauně jen do 17 hodin - taky pracujeme do šesti do večera, čili dřív nemůžeme.... Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za zaslání názoru i druhé strany. Jak jsme již řekli, současné nastavení se jeví jako optimální, právě pro odlišný pohled mužů a žen na společnou saunu, potažmo na nahotu obecně. Jsme rádi, že jste u nás spokojeni. Příjemný den PBRK.

  • Jakub
  • (Dotaz byl položen dne 3.3.2017 v 18:24 hod.)

Hezký den, připojuji se k Michalovi ve věci sauny. Jsem téhož názoru - přístup pro muže i ženy střídavě, eventuálně rozdělení časové (to by bylo nejvíce fér). To, že to takto funguje tři roky mi přijde jako nefér odpověď. Přece se dá vždy ledasco přehodnotit a změnit - stejně jako zpřístupnění sauny dle genderu. Buďte inovativní :-))) A pokud nejste, tak prosím o statistiku = jak je vytížená sauna v době pro dámy a jak v době pro pány. Děkuji a přeji spousty spokojených návštěvníků. Jakub

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za přání i připomínku. Na toto již bylo odpovězeno u předchozího dotazu. Příjemný den PBRK

  • Michal
  • (Dotaz byl položen dne 23.2.2017 v 9:48 hod.)

Dobrý den, je opravdu nutné rezervovat dámám v sauně dva dny v týdnu? Rád si po sportu zajdu do sauny, poslední dobou mám to štěstí, že pokaždé sportuji v termínu, kdy je sauna vyhrazená dámám. Pokud je opravdu nutné oddělovat pohlaví (nevšimnul jsem si problémů ve společné sauně), proč ne jeden den dámy, jeden den páni, eventuelně časové omezení (např do 17:00 dámská, poté smíšená). Znemožnit chlapům přístup do sauny na dva dny v týdnu mi přijde jako pitomost, sorryjako..

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vytvořit provozní dobu sauny tak, aby vyhovovala většině našich návštěvníků, byl opravdu náročný několikaletý proces. Současné rozdělení, které platí již 3 roky, se ukázalo jako optimální. O jeho změně se tedy neuvažuje. Příjemný den PBRK

  • ...
  • (Dotaz byl položen dne 1.2.2017 v 7:00 hod.)

Odpověď z bazénu:

Dobrý den od 1.2.2017 je již Návštěvní kniha opět v provozu. Pokud jste zasílali v průběhu ledna dotaz a nebylo vám odpovězeno na mail a máte o odpověď stále zájem, prosím zašlete ji znovu. Neboť byla nejspíš odstraněna se všemi 374 spamovými zprávami, které v průběhu měsíce došly. Děkujeme za pochopení PBRK

 

7.1.2017  

Dobrý den, omlouváme se všem tazatelům a čtenářům naší návštěvní knihy. V současné době je mimo provoz. Cca 1.1.2017 byla prolomena její ochrana a je denně zahlcována desítkami spamu. Na obnově se pracuje. Když se to nepodaří, bude muset být kniha zrušena. Děkujeme za pochopení PBRK

  • Lukáš
  • (Dotaz byl položen dne 13.1.2017 v 14:06 hod.)

Dobrý den, asi jsem objevil chybu na webu. Je tam napsáno 2010-2013 (úplně dole) Je to chyba? Nebo to tak má být? Protože ted je rok 2017, nemá to být 2010-2017? Děkuji, Lukáš

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, roky 2010 - 2015 jsou spojeny s tzv. urdžitelností projektu. Jelikož byl bazén vystavěn pomocí evropských dotací je nutné po dobu pěti let dodržet všechna jimi stanovená pravidla. Včetně prezentace a užívání jejich loga. Po uplynutí této doby jsme to mohli odstranit, ale nepovažovali jsme to za nutné. Děkujeme za připomínku a přejeme hezký den.

  • Zuzana
  • (Dotaz byl položen dne 13.12.2016 v 19:55 hod.)

Dobry den, chtela jsrm se zeptat, zda je mozne chodit do bazenu s vozickarem? Zda jste na to uspusobeny a nebo mate vyhrazene hodiny pro invalidy? Dekuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, invalidé mohou navštívit náš bazén kdykoli v době plavání pro veřejnost. Celá budova je bezbariérová. Mají k dispozici speciální převlékací kabinu i sprchu s WC. Do velkého bazénu je na požádání personál dopraví pomocí zvedáku či nafukovacího křesla. Do prvního patra lze použít výtah. Máme k zapůjčení i náhradní invalidní vozík. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat nebo se stavte osobně. Budeme se těšit na návštěvu. Hezký den PBRK

  • Petra
  • (Dotaz byl položen dne 25.10.2016 v 15:49 hod.)

Dobry den , chtela bych se zeptat kolik stoji vstupne do kojeneckeho bazenku kdyz je otevren pro vetejnost . Dekuji a preji hezky den ;))

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vstup do kojeneckého bazénku je zdarma. Resp. jej máte v ceně klasického vstupného do bazénu. I Vám hezký den, PBRK.

  • Petra
  • (Dotaz byl položen dne 21.10.2016 v 13:40 hod.)

Dobry den ,chtela bych se zeptat zda nebude vybudovan pristresek ke vstupu do kojeneckeho bazenku .Venku zacina spatne pocasi a stat s detmi na desti nic moc :( Dekuji a preji hezky den Petra

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vybudování přístřešku se neplánuje. Nabízí se však dvě možnosti. Buď se domluvit s cvičitelkou a přicházet až na přesný čas, nebo využijte přístřešek u hlavního vchodu. V době provozu velkého bazénu můžete samozřejmě i dovnitř k baru nebo do vestibulu u recepce. Pohodový den PBRK

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 21.10.2016 v 12:50 hod.)

Zdravím, dnes jsem k vám zavítal poprvé a musím pochválit příjemnou a ochotnou obsluhu bazénu, krásné prostředí a báječný bazén. Určitě budu chodit pravidelně.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že se vám u nás líbilo :) Děkujeme za zprávu a těšíme se opět brzy na návštěvu. PBRK

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 11.10.2016 v 23:34 hod.)

Dobrý den, chci se zeptat, zda budou zakoupeny sedátka pro děti na kojenecké plavání?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano. Rozhodli jsme se této žádosti vyhovět. Hezký den PBRK.

 

  • Kateřina
  • (Dotaz byl položen dne 5.10.2016 v 19:29 hod.)

Dobrý den, vzhledem k počasí které přišlo,mám dotaz proč není otevřená sauna ? V loni se otevíralo od 1. a ted až 11 října.Volby jsou jen dva dny a navíc v sobotu jen do 14:00 hod.To opravdu nejde vzhledem k počasí???? děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vašemu dotazu nerozumíme. Sedmidenní tzv. zimní provoz sauny byl spuštěn 1.10.2016. Přijďte se ohřát, PBRK.

  • Míra
  • (Dotaz byl položen dne 24.9.2016 v 15:29 hod.)

Zdravím a děkuji za včerejší večer. Burčák výborný, steaky vynikající, muzikanti perfektní.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vaše spokojenost je pro nás největší odměnou. Přejeme mnoho dalších spokojených chvil v PBRK.

  • Alena
  • (Dotaz byl položen dne 24.9.2016 v 8:51 hod.)

Dobrý den. Neuvažujete o pravidelných večerech s hudbou jako včera? Velmi podařená akce.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že se akce líbila. V budoucnu ji určitě zopakujeme. Těšíme se opět na návštěvu, PBRK.

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 13.9.2016 v 20:15 hod.)

Zdravím a ptám se, jak je připraveno zásobování na prodloužený večer s vínkem? Zda když dorazíme zase až kolem 20. hod., neuslyšíme zase, že už není to či ono.....

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, množství zásob je nakupováno na každou akci individuálně, dle předpokládaného počtu návštěvníků. Bohužel bez závazných objednávek nelze nikdy určit přesný počet. Jinými slovy, bude-li neočekávaně návštěvnost vyšší, může se Vám to stát. Na druhou stranu, nevidíme problém v tom, že si to na baru domluvíte osobně. Jistě Vám rádi např. steak schovají  ;) Těšíme se na návštěvu, PBRK.

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 7.9.2016 v 7:19 hod.)

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, vzhledem k tomu, že má být ještě krásný víkend, tak jestli bude otevrena zahrada? Děkuji moc za odpověď

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, za hezkého počasí máme na zahradu stále otevřeno. Děkujeme a přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK 

  • Velen
  • (Dotaz byl položen dne 4.9.2016 v 20:44 hod.)

Dobrý den, je možné u pokladny požádat o písemnou rekapitulaci za používání čipové pernamentky? Kolik minut jsme kdy byli v bazénu, kolik jsme utratili na mokrém baru atd. Návštěvníci s klasickým vstupným dostanou po odchodu rekapitulaci na pásce, mohou o totéž poprosit i návštěvníci s pernamentkou? Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano historii permanentky lze na požádání vytisknout. Přejeme hezký den PBRK.

  • Marie
  • (Dotaz byl položen dne 21.8.2016 v 17:53 hod.)

Dobrý den, proč je tak často zavřená aroma pára? V bazénu je třeba přes 100 lidí... A normální pára je dost divně nastavená, foukat to začne, až když je v páře vzduch skoro jak venku. Marie

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, důvody jsou technologické. Během odstávky byly nainstalovány nové kvalitní vyvíječe páry. Bohužel přesto se potýkáme s tím, že ani tyto nezvládají zpracovat tvrdou Rychnovskou vodu (přestože dodavatel byl na to upozorněn). Z toho důvodu je provoz par částečně omezený. Děláme vše proto, aby byly obě plně v provozu, než začne hlavní sezóna. Děkujeme za pochopení a trpělivost PBRK.

  • Martin
  • (Dotaz byl položen dne 17.8.2016 v 15:26 hod.)

Dobrý den, mám vlastní čipovou pernamentku, kterou jsem před lety dostal od rodičů k narozeninám. V blízké době mi bude 26 a protože mám pernamentku studentskou, tak jsem se chtěl zeptat, jak probíhá změna za pernamentku pro dospělé. Vymění mi celé hodinky a peníze přehrají na nové nebo mi jen v systému stávající změní na pernamentku pro dospělé? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, čip i s veškerým kreditem a historií vám zůstává dosavadní. Jen se v systému změní jeho nastavení a bude od té chvíle odečítat při pobytu v bazénu jinou sazbu. Přeregistraci Vám provedeme kdykoli na recepci na počkání. V případě dalších dotazů, nás neváhejte kontaktovat, PBRK.

« Previous 1 2 3 4 7 9 12 Next »